خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با مطالعه‌ی وصایا و پیام شهدا می‌توان به اهمیت جایگاه نماز در سطح جامعه جهت ادامه دادن راه آنان دست یافت.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۵۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه ستاد اقامه‌ی نماز بنیاد استان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف اصلی بنیاد است، گفت: با مطالعه‌ی وصایا و پیام شهدا می‌توان به اهمیت جایگاه نماز در سطح جامعه جهت ادامه دادن راه آنان دست یافت.
وی ضمن اهمیت برگزاری اقامه‌ی نماز در دفاتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: این نهاد در طول سال‌های گذشته بهترین امکانات و تسهیلات لازم را در جهت برپایی نماز اول وقت فراهم ساخته است.
این مسوول گفت: اعتقاد ما بر این است که شهدا همانند سید و سالار شهیدان کربلا، اقامه‌ی نماز اول وقت و ترویج فرهنگ دینی راه جهاد و شهادت را انتخاب کرده بودند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: بر همین اساس امروز وظیفه‌ی ما علاوه بر اقامه‌ی نماز اول وقت، تحقق و ترویج اهداف شهدا در این حوزه می‌باشد.
گفتنی است: در این نشست راهکارهای ترویج نماز شهدا در سطح جامعه مورد بررسی قرار گرفته و بر اجرای برنامه‌های نو و ابتکاری تاکید شد.
برگزاری نمایشگاه پیام و وصایای شهدا در خصوص نماز، تولید و اجرای تئاتر میدانی، انجام کار تحقیقاتی توسط دانشجویان شاهد و ایثارگر و برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان و ایثارگران از مصوبات این نشست بود.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها