خبرهای داغ:
نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

مجلس در حمایت از کمیته امداد مصمم است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین و نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک بر ارتقای خدمت به نیازمندان و محرومان تأکید کردند.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۵۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بابایی صالح، نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از مدیرکل کمیته امداد استان قزوین به لحاظ حضور در این منطقه تشکر می کنیم این تقدیر تعارفی نیست چراکه یکی از گلایه های ما به استاندار هم این است که چرا برخی از مدیران به شهرستان ها نمی روند و برای خدمت به مردم و شنیدن حرف مردم وقت نمی گذارند.
وی ادامه داد: کمیته امداد نیاز به حمایت دارد چراکه گستره خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) نیاز به اثبات ندارد زیرا خدمات این نهاد در مناطق مختلف روشن و عیان است.
نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور رئیس کمیته امداد در صحن مجلس و کمیسیون ها و تبادل افکار برای ارتقای سطح خدمات در میان نیازمندان کار بسیار ارزشمندی است که نشان از همت والای این مجموعه برای خدمت به نیازمندان دارد، بنابراین مجلس هم برای حمایت های شایسته از کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی تمام تلاش خود را خواهد داشت.
وی تصریح کرد: خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان به حدی فراگیر است که نیاز به اثبات ندارد از این رو غاطبه نمایندگان مجلس در حمایت از کمیته امداد امام (ره) مصمم هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز در این نشست با تقدیر از حمایت و همراهی های مجلس شورای اسلامی گفت: در استان 28هزار خانوار تحت پوشش داریم که از خدمات مختلف این نهاد بهره مند هستند.
مجید مومنی ادامه داد: در حال حاضر هیچ متقاضی در نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه نداریم و این آمادگی را داریم که در کوتاه ترین زمان کمک هزینه جهیزیه را به نوعروسان تحت حمایت پرداخت کنیم.
وی توضیح داد: در حال حاضر320 بیمار صعب العلاج داریم که برای هر یک ماهیانه 180 هزار تومان علاوه بر مستمری و یارانه، به آنها پرداخت می شود ضمن اینکه برای تأمین ویلچر و سایر نیازهای این چنینی نیز کمک های لازم ارائه می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: همه این کمک ها در برابر نیاز مددجویان ناچیز است ولی تلاش می کنیم تا در حد امکان، آلام و مشکلات مددجویان را کاهش دهیم.
وی یادآورشد: کمیته امداد برای سرعت بخشی، شفافیت و تسهیل در دریافت و هزینه کرد کمک های مردمی سامانه #028*8877* را تدارک دیده که شهروندان نیکوکار می توانند در هر نقطه ای با شماره گیری این کد دستوری کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها