خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه بقیه ا... (عج) شیراز:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه بقیه ا... (عج) شیراز گفت: بزرگترین عنایت خداوند متعال به مسئولان خدمت به مردم می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۵۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام حسین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در مراسم بهره برداری از 105 پروژه عمرانی در در مناطق محروم شیراز در روستاهای بخش مرکزی شیراز گفت: ارزش و بهای هر انسان به کار نیکی که انجام می دهد بستگی دارد.

وی در خصوص اهمیت دادن به محرومیت ها در جامعه اسلامی اشاره کرد: مقام معظم رهبری می فرماید باید با روحیه بسیجی احساس تکلیف بدون خودنمائی ،بدون توقع برای رضای خدا کار کرد و برای خدمت به مردم یک روز را از دست نداد و وقتی کار برای خدا ارزش پیدا می کند.

حجت الاسلام علیزاده افزود: امروز در میدان های جنگ و میدان خدمت رسانی به مردم در طرح های محرومیت زدائی سپاه و بسیج پیش قدم می باشد و توانستند کارهای ارزشمند برای جامعه اسلامی ارائه نمایند.

وی تاکید کرد: بسیج سازندگی با همکاری کمیته امداد و خیرین کارهای ارزشمندی در مناطق محروم شهر شیرازانجام داده اند که جا دارد از همین مناطق کم برخوردار تشکر خود به عنوان خادم  و خدمت گزار خدمت خیرین و دیگر نهادها  همچون کمیته امداد اعلام دارم و جا دارد مسئولان به مشکلات مردم بخش مرکزی و خصوصا راهها که متاسفانه دارای مشکلاتی است رسیدگی نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها