خبرهای داغ:
امام جمعه‌ی موقت تهران گفت: آحاد جامعه با عمل کردن به وصایای شهدا، راه شهیدان را ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۴۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره‌ی 90 شهید شریف‌آباد با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر برپا شد.
 در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه‌ی موقت تهران گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهیدان ضروری است.
وی افزود: این یادواره‌ها باید با حضور گسترده مردم برگزار شود تا شناخت همگان به ویژه جوانان که دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیدند، از سیره و منش شهیدان افزایش یابد.
امام جمعه‌ی موقت تهران گفت: اگر قشرهای مختلف در یادواره‌ها حضور نیابند و از شهیدان فاصله بگیرند، جامعه سقوط خواهد کرد زیرا مردم از منش و سیره‌ی آنها دور شدند.
وی گفت: شهدا در وصایای‌شان همه‌ی ما را به پشتیبانی از ولایت‌فقیه، حراست از ارزش‌های اسلام و انقلاب، حفظ و رعایت حجاب و احیای امربه معروف و نهی‌ازمنکر توصیه کردند.
صدیقی افزود: امروز همه‌ی آحاد جامعه وظیفه دارند به وصایای شهدا عمل کنند و آن را سرلوحه‌ی امور خود قرار دهند، تحقق این مهم ادامه دادن راه شهیدان است.
گفتنی است: اهالی شریف‌آباد در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خدمات ارزشمندی را ارایه نموده که تقدیم 90 شهید از جمله آنها می‌باشد.
از آمار یاد شده 60 شهید بومی، 28 شهید مهاجر و 2 شهید گمنام است.
در این مراسم غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین حضور داشتند

ارسال نظرات
پر بیننده ها