حجت الاسلام تقوی فرد در همایش هم اندیشی کاهش تلفات جاده ای ، با اشاره به اینکه نمره صنعت بیمه زیر ۱۰ است , افزود: نظارت و مدیریت جامعی برای اجرا در صنعت بیمه وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۲۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام تقوی فرد در همایش هم اندیشی کاهش تلفات جاده ای ، با اشاره به اینکه نمره صنعت بیمه زیر ۱۰ است , افزود: نظارت و مدیریت جامعی برای اجرا در صنعت بیمه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه بیمه گذاران و بیمه شوندگان به مقوله بیمه چندان اهمیت نمی دهند, گفت : مدیریت و عملکرد صنعت بیمه باید متحول شود و این تحول مستلزم زمان است .
تقوی فرد در ادامه ابراز امیدواری کرد , به مصلحت بیمه خوب نگریسته شود.

همچنین مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در این همایش با اشاره به اینکه متاسفانه برخی صدمات و تصادفات ساختگی و شبکه ای شده است, فقر و بیکاری، مشکلات اقتصادی و معیشتی، اعتیاد، کلاهبرداری و دریافت آسان دیه را از جمله دلایل تصادفات ساختگی برشمرد.
علی عباسی با بیان اینکه پزشکی قانونی دروازه بان شرکت ها بیمه نیست, گفت : باید فناوری کارشناسی بیمه را تقویت کنیم .

وی افزود : طبق آمار سالانه ۴۰۰ هزار نفر در آسیا بر اثر تصادف جان خود را از دست می دهند , که ۹۰ درصد به دلیل ناتوانی های ترافیکی است.
عباسی ادامه داد , تقلب و صحنه سازی، تدارک تصادف ساختگی یک پدیده و تهدید ناهنجار اجتماعی است و اگر جلوی آن را نگیریم باید در آینده منتظر سقط جنین و سوء استفاده از افراد ناتوان و بیمار باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها