غلامحسین دشتی در گفتگو با بسیج:

هفتمین مجمع بسیج استان یزد برگزار می شود/ مجمع امسال حرکت به سمت آینده را روشن و شفاف تر می کند

دبیر مجمع بسیج و مسئول مرکز راهبردی بسیج استان یزد با اشاره به برگزاری هفمین مجمع بسیج استان، گفت: مجمع امسال به صورت توجیهی خواهد بود که حرکت به سمت آینده را روشن و شفاف تر می کند.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۲۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
غلامحسین دشتی دبیر مجمع بسیج استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، اظهار داشت: هفتمین مجمع بسیج استان یزد با حضور آیت الله ناصری امام جمعه استان و رییس این مجمع، نمایندگان و مسئولین استانی و همچنین روسا و دبیران و پشتیبانان شهرستان ها، نخبگان علمی، دانشجویان و دانش آموزان مستعد و فعال پنج شنبه ۶ دی ۱۳۹۷ در سالن غدیر واقع در بلوار دانشجو برگزارخواهد شد.
معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد ادامه داد: تفاوت عمده این مجمع به عنوان هفتمین مجمع بسیج با مجامع سال‌های گذشته این است که مجمع بندی از نقاط قوت و ضعف‌ها سالیان قبل انجام شده است که امسال با طرح جدید و روندی تکامل کارگروه ها‌ی اقتصاد، صنعت، دفاعی و... را هدایت خواهسم کرد. مجمع امسال به صورت توجیهی خواهد بود که حرکت به سمت آینده را روشن و شفاف‌تر می‌کند.
مسئول مرکز راهبردی بسیج یزد با اشاره به ایجاد مرکز پژوهشگاهی در آینده نزدیک، بیان کرد: موضوعات تخصصی می‌شوند؛ بدین معنا که در آینده در مرکز استان پژوهشگاهی را ایجاد می‌کنیم که پژوهشکده‌های اغماری شهرستان‌ها و هفت میز تخصصی اقتصاد، مسایل فرهنگی، رسانه، صنعت و... از زیرمجموعه‌های این مرکز پژوهشی خواهند بود.
غلامحسین دشتی تصریح کرد: در سطح استان ۱۸۰ کارگروه زیر نظر مجمع بسیج در حال فعالیت هستندکه ثمره کارکردشان بصورت طرح، پایان نامه، محتوای خبری و رسانه ای، متن‌های سخنرانی در اختیار مسئولین، فعالین رسانه‌ای و اساتید و دانشجویان قرار گرفته و می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه بسیج باید همه مسایل کشور در حوزه مختلف را دغدغه خود بدانند، تاکید کرد: هدف مجمع بسیج شناسایی افراد توانمند برای پیشبرد توسعه یافتگی و پیشرفت همه مسایل کشورمان است.
گفتنی است؛ مجمع بسیج استان یزد سالیانه یکبار برگزار می‌شود؛ که نتایج زحمات یک ساله ۱۰ شهرستان و دو نواحی مرکزی در این مجمع ارائه، بررسی و راهکار‌هایی اتخاذ می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات