خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: راهداران در نقاط مختلف شهرستان برای بازگشایی مسیرها و کمک‌رسانی به مردم مستقر و در حال انجام ‌وظیفه هستند.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۱۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

راهداران در نقاط مختلف شهرستان مستقر و در حال انجام ‌وظیفه هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی در جمع راهداران شهرستان ملایر اظهار داشت: راهداری یکی از با اهمیت‌ترین مشاغلی است که با آحاد مردم سروکار دارد.

وی با تبریک روز راهدار و هفته حمل‌ونقل، بیان کرد: اقتصاد، مسائل اجتماعی، و بسیاری از مسائل دیگر با حوزه حمل‌ونقل و راهداری عجین شده و در ارتباط است و به طور قطع اگر در حوزه حمل‌ونقل مشکلی پیش آید بسیاری از این حوزه‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به بارش برف در جاده‌های اصلی و بسیاری از مناطق شهرستان تصریح کرد: راهداران در نقاط مختلف شهرستان برای بازگشایی مسیرها و کمک‌رسانی به مردم مستقر و در حال انجام ‌وظیفه هستند.

وی بیان داشت: شهرستان ملایر با توجه به موقعیت ویژه و مسیرهای اصلی و فرعی متعددی که دارد باید به‌طور مستمر نگهداری و تجهیز شوند که این وظیفه سنگین بر عهده راهداران عزیز است.

فتحی تأکید داشت: شهرستان ملایر مسیر ورود و خروج از چند شهرستان و استان است و گردشگران بسیاری نیز از این مسیر عبور می‌کنند و به همین دلیل باید دائم بررسی و مشکلات آن برطرف شود.

وی با تجلیل از خانواده راهداران بیان داشت: در روز و شب‌هایی که راهداران در خدمت مردم هستند خانواده‌های این عزیزان با صبوری که دارند، آرامش خاطر را برای آنان به ارمغان می‌آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات