مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری:

حماسه 9دی مایه غرور ملت بزرگ ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان گفت: عده ای درصدد انکار فتنه و بی ارزش نشان دادن بیعت مرد با ولایت هستند.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۱۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی به مناسبت فرارسیدن ایام حماسه بزرگ بصیرتی ملت ایران اسلامی و ایام الله 9دی، گفت: هرسال وقتی به دی ما ه می رسیدیم و تقویم را مرور می کردیم دو مناسبت خودنمایی می کرد اول 19دی، سالروز قیام خونین مردم قم در سال 56در حمایت از انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام مصطفی عباسی، افزود: دومین رویداد تقویمی ، 26دی سالروز فرار شاه مخلوع بهلوی  بود که این رویدادهای تاریخی هر دو احساس غرور و شادی را در انسان ایجاد می کرد، اما در دهه اخیر اتفاقی افتاد که این غرور را صدچندان کرد، گرچه هزینه های بسیار زیادی راهم به ملت تحمیل کرد و آن حماسه بزرگ ملت بابصیرت ایران اسلامی در 9دی 1388 بود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، با تشریح وقایع بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88،  افزود: 9دی سالروز بیعت مجدد مردم با ولایت و کورشدن چشم فتنه گران است.

وی، تصریح کرد: درسال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری طرحی که 10سال از طرف اتاق های فکر عبری - عربی- صهیونیستی برای براندازی نظام مقدس اسلامی برنامه ریزی شده بود کلیدخورد و فتنه گران با سوء استفاده از غفلت و سادگی بعضی از مردم و کلیدواژه تقلب شروع به تخریب وجهه نظام در داخل و خارج کشور و اردوکشی خیابانی  کردند و به قول خودشان نظام را به سمت پرتگاه براندازی بردند.

عباسی خاطرنشان کرد: فتنه گران در سال 88، روز به روز ماهیت کثیف و پلیدشان را بیشتر نشان دادند تا اینکه بالاخره در عاشورای 88 چهره پلیدشان را با آتش زدن پرچم امام حسین علیه السلام رسوا کردند و اینجا بود که مردم بصیرمان با راهپیمایی 9 دی بساط فتنه را برچیدند و این روز به نام " روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" در تاریخ پرافتخار کشورمان نامگذاری شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی استان، گفت: و امروز عجب از کسانی است که در بعضی از مسئولیت های نظام قرار دارند و به واسطه ارتباط با فتنه گران و علاقه به آنها درصدد انکار فتنه و بی ارزش نشان دادن بیعت مرد با ولایت هستند و بجای اینکه خودشان جلو دار پیروی واطاعت از ولایت فقیه بوده وبا آرمان های امام بیعت کنند، سعی در به اشتباه انداختن مردم و به قول امام خامنه ای(مدظله العالی) به دنبال عوض کردن جای جلاد و مقتول هستند.

وی، افزود: عده ای با حرف هایشان فتنه گران را تبرئه و نظام را متهم می کنند، اما شکر خداوند که دست این قماش برای مردم رو شده و هر ساله با یاد آوری روز بزرگ بصیرت و میثاق امت با ولایت، تلاش می کنیم که این موضوع فراموش نشود " وَ ذَکِّرفَاِنَّ الذِّکری تَنفَعُ المُؤمِنینَ" .

ارسال نظرات