ایستگاه سیار اهدای خون با همکاری پایگاه بسیج دارالشفاء امام رضا (ع) و اداره کل انتقال خون خراسان رضوی برپا شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۸۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ غلامرضا رحمتی‌زاده  در حاشیه مراسم استقرار ایستگاه سیار اهدای خون در پایگاه مقاومت بسیج شهدای املاک و اراضی آستان قدس رضوی بیان کرد: جمعی از کارکنان معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی در یک حرکت منسجم و بسیجی‌گونه با حضور در این ایستگاه سیار یک روزه به هم‌وطنان خود، خون اهدا کردند.

وی طرح خادم‌یاری رضوی را یکی از تدابیر و ابتکارات بسیار خوب تولیت آستان قدس رضوی دانست و گفت: تمامی مردم فارغ از حوزه حریم بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) می‌توانند در هر مکانی به‌طور مثال در استان محل سکونت خود به‌عنوان خادم‌یار حرم مطهر رضوی خدمت کنند.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی به مشارکت خادم‌یاران سلامت اعزامی از دارالشفاء امام رضا (ع) در این برنامه اهدای خون اشاره و بیان کرد: ظرفیت خادم‌یاران رضوی از یک سو به مجموعه آستان قدس رضوی کمک می‌کند و از سویی دیگر، می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را در بخش‌های دیگر کشور ارائه دهد.

رحمتی‌زاده استقبال کارکنان معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی از این برنامه اهدای خون را نشان‌دهنده روحیه بسیجی آنان دانست و گفت: بسیجیان همان‌طور که در دوران دفاع مقدس و اداره جنگ تحمیلی مشارکت داشتند، با هم‌دلی و همراهی در این برنامه نیز در تأمین نیاز خون بیماران هم‌وطنان همکاری کردند.

وی با اشاره به اینکه حضور کارکنان آستان قدس رضوی در چنین برنامه‌های خودجوشی می‌تواند الگوی دیگر کارکنان قرار گیرد، افزود: بسیج در تمام امورات کشور به‌ویژه در شرایط بحرانی حضور گسترده داشته و دارد و با یک بسیج عمومی می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

لازم به ذکر است، ایستگاه سیار اهدای خون با همکاری پایگاه بسیج دارالشفاء امام رضا (ع) و اداره کل انتقال خون خراسان رضوی از ساعت ۸ تا ۱۳، دوم دی ۱۳۹۷ در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی برپا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها