خبرهای داغ:
امام جمعه محمودآباد نمونه به همراه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در منزل دو مددجوی تحت حمایت حاضر شده و از نزدیک با اعضای این خانواده گفتگو کرده و در جریان اقدامات انجام گرفته و خدمات ارائه شده از سوی این نهاد قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۸۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹


به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بستر کار خیر و نیکوکاری را گسترده دانست و استفاده هر چه بیشتر از این بستر را موجب ارتقای خدمات به محرومان خواند و بیان کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی در شش ماهه نخست سال جاری شاهد رشد کمک های مردمی هستیم.
وی ادامه داد: شش ماهه نخست سال جاری بیش از 29 میلیارد و 900 میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با بیش از 12 میلیارد و 570 میلیون تومان رشد 72 درصدی داشته است.
وی عنوان کرد: استفاده از شیوه های پرداخت غیر حضوری، ارتباط هرچه بیشتر میان نیکوکاران و نیازمندان، استفاده از ظرفیت خیران بومی خارج از استان و استفاده از ظرفیت های غیرنقدی خیران همچون خدمات و توانایی آنها از برنامه های این نهاد برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری است.
حجت الاسلام محسن رشوندی امام جمعه محمودآباد نیز با تقدیر از خدمات کمیته امداد گفت: اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام موثری است که باعث ایجاد روحیه خود باوری و تقویت عزت نفس مددجویان می شود از این رو باید سیاست توانمندسازی نیازمندان را گسترش داد تا بتوانیم به معنای واقعی محرومیت زدایی کنیم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها