فرمانده سپاه رامسر در حاشیه تشییع شهید گمنام :

انتقال پیکر شهید گمنام به تهران

سرهنگ محمدی با بیان اینکه این شهید جزو شهدای تهران است و برای تبرک به شهر رامسر و استان گیلان منتقل شده بود ، گفت که پیکر پاک این شهید خوش نام مجددا تحویل معراج شهدا می شود.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۷۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ️مراسم وداع مردم شهید پرور و غیور شهرستان رامسر با شهید گمنام دفاع مقدس درگالش محله ،کتالم وسادات شهر ومراسم وداع در مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) بازار رامسر برگزار شد

این شهید خوشنام 21 ساله ، پس از رامسر در استان گیلان نیز تشییع و تبرک خواهد شد و تا مشخص شدن آزمایشات DNA در معراج شهدا میزبان زائران خواهد بود.

امام جمعه رامسر در مراسم وداع با یک شهید گمنام در مسجد بازار رامسر باقدردانی از حجت الاسلام و المسلمین تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان که شرایط حضور این شهید در شهرستان رامسر را فراهم کرد ؛ گفت : شهید به عنوان یک آینه است که قلب انسان را از تاریکی و تعلقات دنیا پاک میکند.

آئین معنوی شب وداع با یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس شنبه شب (اول دی 97) در مسجد جامع شهرستان رامسر برگزار شد.

فرمانده سپاه رامسر در گفت و گو یی اظهار داشت : این شهید گمنام ۲۱ ساله و در عملیات ایذایی تک والفجر 8 به شهادت رسید.

سرهنگ پاسدار محمد محمدی اضافه کرد : آئین وداع با این شهید گمنام با هدف بهرمندی مردم شهرستان رامسر از منطقه گالش محله آغاز و در کتالم و سادات شهر و ابریشم محله ادامه یافت و آیین وداع با این شهید گمنام نیز امشب با حضور مردم و مسئولین در مسجد پیامبر اعظم پایان یافت.

وی با بیان اینکه این شهید جزو شهدای تهران است و برای تبرک به شهر رامسر و استان گیلان منتقل شده بود ، گفت که پیکر پاک این شهید خوش نام مجددا تحویل معراج شهدا می شود.

بر اساس این گزارش این شهید گمنام پس از تشییع در نقاط مختلف سطح شهرستان و برگزاری مراسم وداع به سمت استان گیلان منتقل شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار