فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی شهرداری تبریز در گفتگو با بسیج:
فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی شهرداری تبریز گفت: نهم دی روز بصیرت افزایی و مظهر حضور هوشمندانه ملت ایران است و حماسه این روز به عنوان نقطه عطفی برای نمایش اتحاد و انسجام ملی ایرانیان حول محور ولایت در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۷۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

جلیل باحجب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با تاکید به اینکه نقش حرکت عظیم مردمی  این روز باید به عنوان یکی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی همواره و به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود، از برگزاری همایش بصیرت افزایی به همین مناسبت خبر داد.
وی ادامه داد:در نهم دی ماه ملت شهید پرور کشورمان به صورت خودجوش به صحنه آمدند و بساط فتنه را جمع کردند و فتنه‌گران را به حاشیه راندند.
باحجب خاطرنشان کرد: خوشبختانه مجموعه بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار موثری در حفظ و پاسداشت آرمان ھا و دستاوردھای انقلاب اسلامی داشته است.
وی تاکید کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با ایثار، شجاعت و مقاومت از کیان اسلام و انقلاب و ایران دفاع نمودند و امروز در عرصه جنگ نرم و جھاد اقتصادی نیز مانند گذشته حضور فعال در همه عرصه ها دارند.
فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی اضافه کرد: نشست بصیرت افزایی روز پنج شنبه ششم دی ماه از ساعت10صبح تا12 در محل آمفی تاتر سازمان ترافیک شهرداری تبریز به همت حوزه سه شهید جوادی حسینی برگزار خواهدشد و سخنران این همایش سردار حاج ناصر برپور از فرماندهان و یادگاران  دوران دفاع مقدس می باشد.

ارسال نظرات