مدیرکل امور فرهنگی اوقاف و امور خیریه خبر داد:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در امامزاده ها تبیین می شود

مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از برپایی خیمه های انقلاب در امامزاده های شاخص کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۶۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید محمد کاظم موسوی متقی با بیان این که ابلاغیه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هفته گذشته برای استانها ارسال شده است، گفت: شاخص ترین برنامه ما تا پایان سال برپایی خیمه های انقلاب از طریق اعزام مبلغ به امامزاده ها در ایام دهه فجر است.

 وی ادامه داد: در این خیمه ها میزهای گفتگو و مشاوره تشکیل می شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق تبلیغات چند رسانه ای، پخش کلیپ و پاورپوینت برای مجاوران و زائران امامزاده ها و همه کسانی که در محیط امامزاده ها تردد می کنند، تبیین خواهد شد.

 موسوی متقی همچنین تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند ما علی رغم تبلیغات سو دشمن و علی رغم بعضی مسائل اقتصادی و کاستی هایی که در مدیریت اجرایی کشور وجود داشته است، موفقیت های بسیاری را به دست آورده است. در حوزه و آموزشی و پژوهشی و در حوزه امید به زندگی در حوزه دفاعی و نظامی در زمینه رشد علم و سلامت جامعه در همه این موارد پیشرفت کرده ایم و اینها مسائلی نیست که قابل کتمان باشد.

مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه یادآور شد: دشمن دنبال این است که با شبهه افکنی در دستاوردهای انقلاب اسلامی این گونه القا کند که در زمان شاه سطح رفاه و آزادی مردم عالی بوده و الان این طور نیست.

وی گفت:  وظیفه ما این است که پاسخ این شبهات را بدهیم و دوره پنجاه ساله حکومت دو شاه پهلوی و دوره چهل ساله سپری شده از عمر انقلاب اسلامی را با استفاده از واقعیت های موجود با هم مقایسه کنیم.

موسوی متقی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: ما در خیمه های انقلاب به دنبال ایجاد امید، سکینه و آرامش خاطر در مردم و مقابله با القای نا امیدی و اضطراب به جامعه از سوی دشمن هستیم.

وی، به شکنندگی تحریم های آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: باید خودمان را برای گذر از این بحران آماده کنیم. انقلاب اسلامی از بحران های سخت تر از این هم عبور کرده است.

موسوی متقی در پایان اضافه کرد: حدود هزار تا ۱۵۰۰ مبلغ در طرح برپایی خیمه های انقلاب شرکت می کنند که دوره آموزشی ویژه ای برای این مبلغان در روزهای چهارم وپنجم بهمن ماه در نظر گرفته شده است و برنامه یاس نبوی ویژه شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) هم در کنار خیمه های انقلاب اجرا می شود.

ارسال نظرات