خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر سیاسی استانداری قزوین:

برای کار حزبی تربیت نشده ایم

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری قزوین گفت: همیشه در هر جامعه ای سه گروه صاحبان ثروت یا نخبگان مالی، صاحبان قدرت یا نخبگان سیاسی و صاحبان فکر و اندیشه یا نخبگان فکری در کشور وجود دارند که اگر این سه گروه در یک راستا حرکت کنند شاهد پیشرفت و توسعه در کشور خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۵۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صفر فضلی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در نشست هم اندیشی با اعضای شورای مرکزی حزب "جمعیت جوانان انقلاب اسلامی " که در محل سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار شد؛ اظهار داشت: رویکرد جدید دفتر سیاسی استانداری طبق برنامه ریزی انجام شده آن است که دفتر سیاسی با اعضای شورای مرکزی احزاب جلساتی برگزار و نقطه نظرات آنان را در مورد مسائل مختلف از جمله موانع فعالیت احزاب و چگونگی رشد فعالیت های حزبی و ... را دریافت نماید لذا برگزاری این جلسات بیشتر برای استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات احزاب است،
وی تاکید داشت: احزاب نسبت به برگزاری منظم جلسات به صورت ماهانه و فعال نمودن کمیته های مختلف از جمله کمیته جوانان و کادرسازی، تربیت وآموزش جوانان برای آینده اهتمام جدی داشته باشند.
مدیرکل دفتر سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اضافه کرد: واقعیت امر این اسن که برای کار جمعی و کار حزبی تربیت نشده ایم و از غرب که احزاب،فعالیت خود را ازآنجا آغاز کرده اند فاصله بسیار زیادی داریم و بالطبع برای رسیدن به نقطه مطلوب باید بیشتر تمرین کنیم .
وی گفت: البته احزاب برای اینکه اثرگذار باشند باید ارگان یعنی روزنامه، هفته نامه، ماهنامه و فصلنامه داشته باشند.
فضلی افزود: همیشه در هر جامعه ای سه گروه صاحبان ثروت یا نخبگان مالی، صاحبان قدرت یا نخبگان سیاسی و صاحبان فکر و اندیشه یا نخبگان فکری در کشور وجود دارند که اگر این سه گروه در یک راستا حرکت کنند شاهد پیشرفت و توسعه در کشور خواهیم بود.
وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته نشست های هم اندیشی با کلیه احزاب وفعالین برگزار و نظرات وپیشنهادات این احزاب در راستای بهبود امور استان مورد استفاده وبهره برداری قرار خواهد گرفت و با کمک یکدیگر زمینه وبستر لازم برای نهادینه کردن گفتگو در بین جریان ها وتشکل ها فراهم خواهد شد.
وی در پایان به تاسیس خانه احزاب اشاره و افزود: به زودی با پیگیری های صورت گرفته خانه احزاب راه اندازی واحزاب در یک جا متمرکزو به صورت فراکسیونی اداره خواهند شد.
در ادامه خانم اکبری دبیر حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ضمن تشکر از مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری بابت برگزاری نشست های هم اندیشی با احزاب استان، گزارشی از فعالیت حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ارائه و هدف حزب را کسب قدرت عنوان و در ادامه به موانع فعالیت احزاب از جمله: تعدد احزاب، ضعف در کار گروهی و تیمی، نبود پشتوانه مالی مناسب، عدم حمایت دولت ها از ایده ها و نظرات احزاب، نبود فضای باز سیاسی برای بیان عقاید، کمرنگ شدن فعالیت حزبی و سیاسی به علت ترس افراد جامعه از فعالیت حزبی و کمرنگ شدن حضور بانوان در احزاب و فعالیت های سیاسی اشاره نمود،
در ادامه اعضای شورای مرکزی حزب آقایان سید قاسم سید رضی ، میلاد میر محمدیان ، نظرات وپیشنهادهای خود را در راستای تقویت و بهاء دادن واحیای جایگاه احزاب، استفاده از نظرات وپیشنهادات آنان و رفع محدودیت های مالی موجود برای احزاب و فعالیت حزبی ارائه کردند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها