خبرهای داغ:
با حضور رییس کل دادگستری استان قزوین، عمران تقوی همت آبادی به سمت رییس جدید دادگستری شهرستان بویین زهرا منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۴۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عمران تقوی رییس جدید دادگستری شهرستان بویین زهرا در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان بویین زهرا که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد، گفت: کار قضایی بسیار حساس است زیرا قاضي يا با حق‌الله سروکار دارد يا با حق‌الناس و از خود حقي ندارد تا بذل و بخشش نمايد می بایست در کمال بيطرفي قضاوت نمايد و اين کار بسیار سخت و سنگينی است.
رییس جدید دادگستری شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: یقینا اقدامات فرهنگی متناسب و مستمر می تواند نگاه جامعه نسبت به بروز برخی آسیب های اجتماعی و حتی جرائم را تغییر دهد تا خود مردم نسبت به وقوع برخی جرائم به صورت پیشگیرانه وارد شوند.
تقوی بیان داشت: تلاشمان در دادگستری بویین زهرا فصل خصومت، گره گشایی از کار مردم و تعامل با سایر نهاد ها خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در این مسیر رضایت مردم شریف این شهرستان و خدای متعال را جلب نماییم.
رییس دادگستری شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: قاطعیت از ویژگی های اصلی دستگاه قضایی است و در این مسیر با کسانی که به دنبال قانون شکنی و سوء استفاده از خلاء های قانونی هستند با قاطعیت برخورد خواهد شد.
این مقام قضایی استان در پایان تاکید کرد: حمایت قضایی از بخش صنعت و تولید از اولویت های کاری بنده در راستای ستاد اقتصاد مقاومتی خواهد بود که امیدواریم با همدلی و همراهی همه مسئولان بتوانیم گره گشای مشکلات بخش صنعت باشیم زیرا بسیاری از مشکلات جامعه به دلیل کندی حرکت چرخ صنعت است.
در این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین حسین یوسفی زرومی رئیس پیشین دادگستری شهرستان بویین زهرا با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها