نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امیدآفرینی در میان عموم مردم نسبت به آینده نظام را نیزم مبرم و اساسی کشور دانست.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۳۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام  الله نور کریمی تبار، در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت حماسه ۹ وی اظهار کرد: طی ماه های اخیر حجم تبلیغات مسموم دشمن برای غیرعادی جلوه دادن شرایط کشور به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است.

وی افزود: در چنین شرایطی باید بیش از گدشته همبستگی میام مردم و مسئولان افزایش یافته و نقاط افتراق را کم کنیم.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف شرایط کشور را در حوزه های گوناگون رصد می کند تا از کوچکترین شکاف و رخنه ای بتواند ضربه ای به انقلاب وارد کند پس باید هوشیاری خود را ارتقا دهیم.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: القا یاس و ناامیدی بویژه در میان نوجوانان و جوانان با توجه به فشارها اقتصادی و کمبود فرصت های شغلی از برنامه های دشمن در شرایط کنونی است درحالیکه اگر همه با یکدیگر همدل و همراه شویم و به توانایی های داخلی اعتماد کنیم کمترین نیاز و احتیاجی به خارج داشته و می توانیم نیازهای کشور را تامین کنیم.

امام جمعه ایلام از عموم افراد دارای تربیون و بویژه رسانه ها خواست روحیه امیدآفرینی را در میان مردم تقویت کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار همچنین به سالروز حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت :این مرایم باید به مکانی برای تقویت همبستگی ملی تبدیل و سخنرانان از بیان صحبت های اختلاف انگیز که خوشحالی دشمن را در پی دارد، پرهیز کنند.

وی بر تبیین نقش برجسته ولایت فقیه و تبعیت مردم از مقام معظم رهبری در جریان خنثی سازی فتنه در آیین حماسه ۹ دی تاکید کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار