خبرهای داغ:

کمک رسانی گروه های جهادی به نیازمندان هندیجان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری هندیجان از توزیع ۸۸بسته مواد غذایی به خانواده های محروم شهرستان با همت گروه جهادی حضرت محمد رسول الله(ص) و همچنین جلسات آموزش قرآن کریم با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری و عموم مردم در مسجد جامع هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۷۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

بسیجی رحیم عبادی در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان گروه جهادی حضرت محمد رسول الله(ص) پایگاه مقاومت بسیج شهید آیت الله مطهری هندیجان در برنامه های عمرانی و فرهنگی و ورزشی همراه با مراسمات ملی و مذهبی حضور پرشور دارند که تاکنون اقدامات گروه جهادی در خدمت رسانی به محرومین تاثیرگذار و مفید بوده است.

وی افزود : از عمده اقدامات بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری تامین حفاظت و امنیت در هنگام تکریم و معارفه امام جمعه جدیدشهرستان همراه با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده مقام معظم رهبری در شهرستان هندیجان بود که یکی از افتخارات بسیجیان پایگاه به شمار می آید.

وی بابیان برگزاری مسابقات ورزشی در پایگاه گفت: با حضور ۳۰ نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری مسابقه ورزش تنیس برگزار که در پایان هدایایی به نفرات برتر اهداء شد و همچنین مراسم هفتگی هیات مذهبی یاوران مهدی بصورت منظم در پایگاه اجراء می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار