خبرهای داغ:
مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم؛ شهید عبدالمهدی کاظمی با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی خمینی شهر در جوار امامزاده نجم الدین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۳۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این مراسم، حجت الاسلام ریاحی با اشاره به نقشه ها و اهداف استکبار در راه اندازی فتنه داعش گفت: مهم ترین هدف استکبار، مقابله با انقلاب اسلامی و جلوگیری از صدور اندیشه های الهی آن بود و مدافعان حرم هم در راستای دفاع از انقلاب اسلامی وارد عرصه آن جهاد مقدس شدند که به فضل الهی، خون شهدای مدافع حرم باعث رسوایی، روسیاهی و شکست فتنه گران و منافقان گردید.

وی با تاکید بر نقش انگیزه در ارزش دهی به اعمال آدمی افزود: نیت الهی مدافعان حرم باعث شد که خداوند خریدار آنها شود و لباس عزت دنیا و آخرت را بر قامت آنان بپوشاند، اگرچه کوردلانی هستند که نمی توانند این معامله شیرین معنوی را ببیند.

ریاحی با بیان خصوصیات شاخص شهید عبدالمهدی کاظمی اظهار داشت: ولایتمداری، احترام همراه با محبت به پدر و مادر و التزام و توصیه به نماز جماعت و اول وقت از ویژگی های بارز ایشان بود که مکرر از زبان خانواده و دوستان بازگو می شود که البته همه جوانان انقلابی باید متخلق به این اخلاقیات باشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها