خبرهای داغ:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چالدران

جشنواره مالک اشتر در چالدران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۳۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، در این جشنواره از رده های برتر بسیج و اعضای فعال حلقه های تربیتی صالحین سپاه چالدران تجلیل شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه چالدران در گفت و گو با خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر در این شهرستان، معرفی الگو برای حرکت انقلابی و جهادی برای دیگر رده هاست، همچنین از این رهگذر برای شایسته سالاری گام برداشته می‌شود.

وی در این جشنواره با بیان اینکه انقلاب اسلامی با گذشت 40 سال از عمر پربرکت خود به دستاوردهای بزرگی همچون عزت، اقتدار، استقلال، آزادی و خلاقیت دست یافته است، افزود: در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر سال که پشت سر می گذاریم اقتدار و عظمت ایران اسلامی روز به روز بیشتر می شود.

حجت الاسلام زارع مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهدای استان در این جشنواره تربیت انسان های مومن، بابصیرت، شجاع، مجاهد و انقلابی را از جمله اهداف مهم حلقه های تربیتی صالحین دانست.

این مسئول با بیان اینکه امروزه جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا جزء قدرتمندترین کشورهای دنیا است، افزود: دشمنان اسلام می خواهند مردم را نسبت به انقلاب ناامید سازند که باید بسیجیان در این برهه حساس همچون مالک اشتر این نظام را یاری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات