مدیر سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: شخص دوم قوه مجریه چشم خود را به مشکلات مردم بسته و عده‌ای دیگر آن را به سخره گرفتند.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۰۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ به مناسبت ایام الله نهم دی ماه (روز بصیرت) اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ۳۹ سال گذشته بار‌ها نیرو‌های خود را غربالگری کرده و حماسه‌های متعددی باعث ماندن و رفتن برخی چهره‌های سیاسی و به اصطلاح انقلابی شده است.

وی تصریح کرد: این بار در غربالگری انقلاب اسلامی، حماسه تاریخی و خودجوش مردم در ۹ دی ۸۸ فصل تازه‌ای از رویش‌ها و ریزش‌های نظام اسلامی را به منصه ظهور رساند.

مدیر سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان کرد: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب اسلامی طی ۷ سال گذشته در سخنرانی‌های متعدد بالغ بر ۱۴۰۰ بار از کلمه بصیرت و فتنه سخن گفته اند، اما هنوز امروز برخی مسئولان در بدنه دولت و مجلس از بیان این واژه ابا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مطاع دنیا عامل بی بصیرتی انسان می‌شود، افزود: در طول تاریخ دلبستگان به دنیا و قدرت‌های مادی در بزنگاه‌های متعدد از بصیرت غافل شدند و همین باعث گمراهی و ضلالت آنان شد، لذا فتنه ۸۸ نمونه بارزی است که باید ابعاد آن برای نسل‌های آینده انقلاب اسلامی تبیین شود.

مرادی، رویش‌ها و ریزش‌ها را عاملی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی و زمینه‌ای برای ظهور حضرت حجت (عج) عنوان کرد.

عده‌ای در قوه مجریه مشکلات معیشتی مردم را به سخره گرفتند

هادی سیاسی به تجمعات سال قبل در مشهد و برخی شهر‌های کشور اشاره کرد و افزود: باطن اصلی این اعتراضات به وضع معیشتی موجود است که مسئولان چه می‌کنند؟ این اعتراض‌ها در راستای رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصاد مردم انجام گرفته و مسئولان در قوه مجریه و مقننه باید نسبت به وضع مردم پاسخگو باشند.

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها بر اقتصاد مقاومتی تاکید می‌کنند و رسیدگی به مشکلات معیشتی را سرلوحه فعالیت‌های مسئولان می‌دانند، اما شخص دوم قوه مجریه چشم خود را به مشکلات مردم بسته و عده‌ای دیگر آن را به سخره گرفتند.

مرادی اظهار داشت: اقتصاد پیوند ناگسستنی با فرهنگ دارد و اگر اقتصاد کشور بلغزد به یقین فرهنگ جامعه با چالش جدی مواجه می‌شود.

جمهوری اسلامی ایران معادلات دنیا را به هم ریخته است

مدیر سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه با اشاره به روند رو به رشد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران بعنوان ام القری جهان، معادلات و محاسبات دنیا را به هم ریخته و بسیاری از کشور‌های دنیا با الگو برداری از این نظام به دنبال رهایی از چنگال سلطه گرانند.

مرادی گفت: در شرایطی که بودجه نظامی آمریکا و کشور‌های عربی چندین برابر جمهوری اسلامی است، اما توان بازدارندگی و دفاعی این کشور جبهه استکبار را به مخاطره انداخته است.

چالش امروز نسل انقلاب نگاه اشرافی گری و تجمل گرایی مسوولان کشور است

این مدیر سیاسی در بخشی دیگر از سخنان خود به مهمترین چالش پیش روی نظام اشاره کرد و افزود: آنچه که امروز برای نظام اسلامی چالش ایجاد کرده نگاه اشرافی گری و تجمل گرایی برخی مسوولان کشور است که مردم را گله‌مند و ناراضی کرده است.

مرادی بیان داشت: در شرایطی که عده زیادی از جوانان برای ازدواج، مسکن و اشتغال خود گرفتار هستند، اما برخی مسوولان کشور در معادلات و معاملات خود سود‌های چند میلیاردی را به جیب می‌زنند و چشم خود را بر مشکلات معیشتی مردم بسته و آن را به سخره می‌گیرند.

وی درپایان تنها راه برون رفت از چالش‌ها و بحران‌ها را عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: همانطور که مردم در نهم دیماه سال ۸۸ با حضور به موقع خود در صحنه نظام، چشم دشمنان را کور کردند، مسئولان هم باید در سایه وحدت و همدلی و خدمت صادقانه و مردم نیز با پشتیبانی خود، نظام اسلامی را به سرانجام مقصود برساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها