عضو هیات علمی دانشگاه گیلان:

برخی از نمایندگان مجلس به بهانۀ «آشتی ملی» به دنبال تطهیر فتنه‌گران هستند

عضو هیات علمی دانشگاه گیلان گفت: نمایندگان مجلس باید زبان گویای مردم باشند و با وحدت رویه در یوم‌الله ۹ دی و بزرگداشت این روز بزرگ، عرصه را برای فتنه‌گران تنگ کنند.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۰۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

به  گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، بهروز جلایی، عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در نشست هم‌اندیشی بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی با اشاره به آیات قرآن کریم دربارۀ فتنه گفت: فتنه سال ۸۸ تقابل عینی و مواجهه با انقلاب اسلامی بود و فتنه‌گران ثابت کردند که به انقلاب اسلامی وفادار نیستند.
وی با بیان اینکه برخی گمان می کنند که بزرگداشت یوم‌الله ۹دی نقطه مقابل وحدت است، افزود: برخی از نمایندگان مجلس به بهانۀ «آشتی ملی» به دنبال تطهیر فتنه‌گران هستند.
جلایی با بیان اینکه عده ای اسم «شیطان بزرگ» را به «کدخدا» تغییر دادند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند، تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مقاومت در برابر استکبار جهانی رمز پیروزی است.
وی با بیان اینکه فتنه‌گران در سال ۸۸ به دنبال کامل‌کردن پازل نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، گفت: برخی با بی‌توجهی به مواضع شفاف رهبر معظم انقلاب اسلامی و حساسیت ایشان نسبت به فتنه، به بهانۀ ایجاد وحدت به کمک دشمنان نظام شتافته‌اند.
جلایی با بیان اینکه، کسانی همچنان تلاش می‌کنند که فتنه ۸۸ را زیر خاکستر روشن نگه‌دارند، افزود: مقاومت و آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان نظام است.
رئیس سابق بسیج اساتید استان گیلان با بیان اینکه یوم‌الله ۹ دی باطل‌السحر فتنه‌های سامری صفتان، دشمنان نظام و مردم ایران بود، تصریح کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند و بیرق حضرت اباعبدالله(ع) و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به آتش کشیدند.
وی با بیان اینکه فتنه‌انگیزان و حامیان فتنه باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، اظهار کرد:کسانی که دم از آشتی ملی می‌زنند برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی جبهه تشکیل داده‌اند و نمایندگان مجلس باید زبان گویای مردم باشند و با وحدت رویه در یوم‌الله ۹ دی و بزرگداشت این روز بزرگ، عرصه را برای فتنه‌گران تنگ کنند.


انتهای پیام/گیلانستان

 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار