اعزام مربیان صالحین فارسان برای آموزش به قم

جمعی از اساتید، سرمربیان و سرگروه های صالحین بسیج شهرستان فارسان برای آموزش عازم قم شدند.
کد خبر: ۹۰۹۲۶۸۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فارسان گفت: 88 نفر از استادیاران، سرمربیان و سرگروه های حلقه های صالحین بسیج شهرستان فارسان با بدرقه مسئولان عازم اردوی زیارتی آموزشی در شهر مقدس قم شدند.

حجت الاسلام عبدالله رئیسی بیان کرد: در این اردوها علاوه بر استفاده از فضای معنوی، مسائل و راهکارهای تقویت ارتقای مباحث تربیتی و معرفتی حلقه‌های شجره طیبه صالحین نیز مطرح می گردد.

رئیسی گفت: این اردوی آموزشی زیارتی به مدت سه روز  و در محل مجتمع فرهنگی ولایت شهر قم برگزار خواهد شد  و مربیان حلقه های صالحین علاوه زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(سلام الله علیها) و سایر اماکن متبرکه در کلاس های آموزشی شرکت و از محضر اساتید برجسته حوزه علمیه و دانشگاه بهره مند خواهند شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین که در پایگاه‌های مقاومت و مساجد راه‌اندازی شده اند، تاثیر بسزایی در ارائه آموزش‌های دینی، اعتقادی، مذهبی و معرفتی به نوجوانان و جوانان دارند.

وی در پایان عنوان کرد: مهمترین هدف از اعزام مربیان به این اردو ، آشنا شدن سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های معرفتی صالحین با شیوه‌های نوین تربیتی است.

 

ارسال نظرات