استاندار کهگیلویه وبویر احمد در دیدار با مدیرکل جدید شبکه دنا گفت: سازمان صدا و سیما حافظ منافع و دستاورد‌های نظام است.
کد خبر: ۹۰۹۲۶۵۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
استاندار در دیدار مدیرکل جدید شبکه استانی دنا با بیان اینکه رسالت سازمان صدا وسیما الهام بخشی به جامعه و صیانت از ارزش‌ها است گفت: اینسازمان صدا و سیما حافظ منافع و دستاورد‌های نظام سازمان با وجود تبلیغات گسترده رسانه‌ای معاندان با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در کنار گسترش فرهنگ غنی دینی ماموریت خود را برای گسترش آرمان‌های انقلاب در عرصه‌ی ملی و بین المللی با موفقیت ادامه می‌دهد.
آقای احمدی افزود: شبکه‌های استانی به عنوان اجزای این پیکره بزرگ در این موفقیت سهم بسزایی داشته اند.
وی ابراز امید واری کرد مدیریت جدید شبکه استانی دنا در ادامه ماموریت‌های سازمانی از جمله انعکاس مطالبات عمومی و تبین خدمات نظام بتواند به توسعه بیش از پیش استان کمک کند.
آقای ملکی تبار مسئول امور مشاوران معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم وجود ده‌ها شبکه مختلف و تولید محصولات رسانه‌ای را در صدا وسیما یاد آور شد و گفت: این ظرفیت سازمان صدا و سیما را به قطب مهم رسانه‌ای تبدیل کرده است.
آقای رئوف مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد هم به دستاورد‌های بزرگ انقلاب در مناطق مختلف از جمله کهگیلویه وبویر احمد اشاره کرد و گفت:تبیین این خدمات و تلاش برای صیانت از فرهنگ و آداب از اولویت‌های شبکه‌ی استانی دنا است.
ارسال نظرات