خبرهای داغ:
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری سیستان و بلوچستان روز دوشنبه ۲۶ آذرماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح و در روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۰۹۲۶۳۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری سیستان و بلوچستان +تصویر 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی از سیستان و بلوچستان، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری توسط فن بازار پارک علم و فناوری به منظور جذب سرمایه گذار برای محصولات تولید شده برگزار گردید.
پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی بارویکرد معرفی فناوری ها و‌ ایده های نوین در حوزه های دارای پتانسیل استان از اهداف این نمایشگاه بود.
این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را با حضور 12 غرفه از دانشگاه سیستان و بلوچستان، پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت آب منطقه ای، دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان، مجتمع فناوری و نوآوری و دانشکده فنی شهید باهنر به نمایش گذاشت.

این نمایشگاه ظرایف موجود در انتقال تکنولوژی لزوم ایجاد اطلاع‌رسانی صحیح، مشاوره و استانداردسازی مبادلات را بوجود آورد، در اصل این نمایشگاه در نقش یک واسطهٔ حرفه‌ای در سطوح مختلف در کنار عرضه‌کنندگان (دانشگاه‌ها، پژوهش‌گاه‌ها و واحدهای تحقیق و توسعهٔ صنایع) و متقاضیان تکنولوژی (صنایع بزرگ، بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط، سرمایه‌گذاران و حتی دانشگاه‌ها) خواهد بود.

در این نمایشگاه، فروشندگان تکنولوژی فرصت می‌یابند تا ایده‌ها و تکنولوژی‌های خود را به معرض نمایش گذاشته و برای آن‌ها اقدام به بازاریابی نمایند. از طرفی این امکان نیز وجود دارد که متقاضیان تکنولوژی نیز تقاضاهای خود را مطرح نموده و به این صورت قدرت انتخاب بالاتری در بین گزینه‌ها داشته باشد.

فن بازار به معنای بازار فناوری، محلی برای مبادلات تکنولوژی است. در بازار فناوری نیز فن‌بازارها نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات تکنولوژی به «عرضه‌کنندگان»، «متقاضیان»، «کارآفرینان» و «سرمایه‌گذاران» را دارد. درضمن به ارائه مشاوره در خصوص مراحل انتقال تکنولوژی می‌پردازد.

 

     

 

ارسال نظرات