از سوی بسیج اساتید و دانشجویی انجام شد

نشست واکاوی و آسیب شناسی همایش هنجارشکنانه روز دانشجو

نشست مشترک بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارمندان دانشگاه تربیت مدرس و بسیج اساتید تهران بزرگ برای بررسی همایش هنجارشکنانه روز دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۶۰۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، در نشستی مشترک بین بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، بسیج کارمندی دانشگاه تربیت مدرس و بسیج اساتید تهران بزرگ که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، همایش بزرگداشت روز دانشجو که حاشیه هایی به همراه داشت و مقدسات و هنجارهای دینی در آن مورد هتک حرمت قرار گرفت، مورد واکاوی و آسیب شناسی قرار گرفت.

حاضرین در این جلسه ضمن محکوم نمودن اقدامات هنجارشکنانه ای که ازسوی افرادی با سابقه معلوم نزد ملت ایران! این پرسش را مطرح کردند: چرا محکومین دادگاه های انقلاب که بدلیل فساد اقتصادی و ... محکوم شده اند، اجازه سخنرانی و اقدامات هنجارشکنانه در دانشگاه را پیدا کرده اند؟ چه کسانی این اجازه را به خود داده اند در دانشگاهی که مولود انقلاب اسلامی است، به جای محکوم نمودن اقدامات وحشیانه حامیان غرب و آمریکا در حمله و به شهادت رساندن دانشجویان مسلمان ایرانی، مقدسات دینی و ملّی ما را مورد حمله و هتک حرمت قرار دهند!؟

در این جلسه همچنین از مسئولان این دانشگاه به ویژه رییس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه درخواست شد درقبال این همه بی نظمی در صدور مجوز برای برگزاری این برنامه که همچنان دارای ابهامات بسیاری است، پاسخگو باشند.

در پایان این جلسه نیز بر پیگیری قضایی سخنرانان این همایش ازطریق مراجع ذیصلاح تأکید شد.

ارسال نظرات