خبرهای داغ:
پاسخ دندان شکن مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی به سوال خبرنگار:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: کسی که اقدامات تفرقه انگیز انجام دهد و کارشکنی کند ضد ولایت است چون رهبری تاکید بر وحدت و همدلی دارند گفتمان سیاست زدگی در آموزش و پروش را نمی پسندم.
کد خبر: ۹۰۹۲۵۹۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی صبح امروز محمدعلی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست خبری در پاسخ به خبرنگاری که پرسید « بعد از انتصاب شما برخی افراد مطالبی را مطرح می کنند که در آموزش و پرورش جابه جایی سیاسی صورت می گیرد و نیروهایی که مسئول ستاد انتخاباتی رئیس جمهور بودند با روی کار آمدن شما حذف می شوند » اظهار داشت: متأسفانه معضل سیاست زدگی در آموزش و پرورش را داشتیم علارغم اینکه وزارتخانه سیاسی نیستیم اما در اولویت اول را در سیاست زدگی داریم که آفت این مجموعه است.

وی با بیان اینکه سیاسیون از بدنه آموزش و پرورش سوء استفاده کردند متذکر شد: آموزش و پرورش دستگاه تعلیم و تربیت است. تفکر سیاسی وظیفه ما است به دانش آموزان آموزش دهیم  اما سیاست زدگی نه .

واقعی خاطرنشان کرد: اصلا دسته بندی سیاسی در آموزش و پرورش به این سبک و سیاق را نمی پسندم چون همه ما معلم هستیم و با این عنوان استخدام شدیم و باید به انجام وظایف خود تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه پشتیبانی و خدمات را برای جامعه هدفمان که معلمین و دانش آموزان هستند برعهده داریم یادآور شد: از زمانی که دانش آموز بودیم معلمان ما می گفتند دبیری وزیری است و به سایر پست ها خدماتی نگاه کردم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: عده ای القاهای سیاسی دارند و نمی توانند به درستی وظایف معلمی را انجام دهند. شور انتخاباتی در ایام انتخابات باید باشد چون رقابت است اما بعد از آن رفاقت است و فرد منتخب رئیس جمهور 80میلیون نفر است.

وی ادامه داد: باید در عمل نشان دهیم و فعالیت همسو با دولت انجام دهیم و شایسته سالاری ملاک انتخاب قرار گیرد و نباید عده ای محب دولت باشند و خود را حائز امتیاز بدانند.

واقعی تصریح کرد: کسی که اقدامات تفرقه انگیز انجام دهد و کارشکنی کند ضد ولایت است چون رهبری تاکید بر وحدت و همدلی دارند گفتمان سیاست زدگی در آموزش و پروش را نمی پسندم.

وی خاطرنشان کرد: نظام ما جمهوری اسلامی و ما مسلمان و معلم هستیم و سایر اختلاف نظرها در خانواده بین اعضای یک خانواده نیز وجود دارد و پررنگ تر کردن این اختلاف ها به همه ضربه می زند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان 30 سال خدمت کردم در آموزش و پرورش و 6 سال از خدمت مانده است افزود: هدف ما آموزش به نونهالان کشور است. هیچ دسته بندی سیاسی در کلاس درس معنا و مفهوم ندارد و هرگونه زد و بندهای سیاسی را رد می کنم و خدمت به مردم ملاک عمل است.

 

وی با بیان اینکه قریب 15 هزار پرنسل در آموزش و پرورش استان داریم گفت: گرایش سیاسی افراد برایم ملاک نیست و ردای آموزش و پرورش ردای خدمت به مردم است و در هر پستی که داشتم افتخارم به معلمی بودن است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها