خبرهای داغ:

اولتیماتوم استاندار خراسان جنوبی به مسؤولین برای ایمن‌سازی مدارس/ ضرب‌الأجل ۷ روزه

در پی حادثه تلخ آتش سوزی و جان باختن 4 دانش آموز در مدرسه دخترانه «اسوه حسنه» زاهدان استاندار خراسان‌جنوبی طی نامه‌ای به مدیران کل آموزش و پرورش ،نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و فرمانداران استان، آن‌ها را به بررسی ایمنی مدارس طی فرصت هفت روزه مکلف کرد.
کد خبر: ۹۰۹۲۵۶۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، در پی حادثه تلخ آتش‌سوزی اخیر در در مدرسه دخترانه «اسوه حسنه» زاهدان و جان باختن چهار دانش‌آموز این مدرسه، استاندار خراسان‌جنوبی طی نامه‌ای به مدیران کل آموزش و پرورش ،نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و فرمانداران استان، آن‌ها را به بررسی ایمنی مدارس طی فرصت هفت روزه مکلف کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

 

با توجه به لزوم حفظ امنیت جانی دانش آموزان عزیز که آینده سازان ایرانی اسلامی مان می باشند، مدیران کل آموزش و پرورش ، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بهمراه  فرمانداران شهرستان های خراسان جنوبی موظفند، ظرف مدت یک هفته از کلیه کلاس‌های آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی سطح استان، بنحو مقتضی بازدید بعمل آورده و موارد موجود مبنی بر وجود وسایل گرمایشی غیر استاندار (بخاری نفتی چکه‌ای و ... ) را گزارش تا ضمن اتخاذ  تدابیر لازم، از بروز هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری بعمل آید.

لازم به ذکر است عواقب ناشی از هرگونه قصور، متوجه مدیران و فرمانداران مذکور می‌باشد.

 

محمدصادق معتمدیان

استاندار خراسان جنوبی

دوم دیماه سال یکهزار و سیصد و نود و هفت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار