خبرهای داغ:
حبیبی عنوان کرد:بهترین و مهمترین شاخصه حتی در حالت توسعه یافتگی نیز امنیت است که دارای بالاترین اهمیت است.
کد خبر: ۹۰۹۲۴۹۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی سرپرست سیاسی و امنیتی استانداری در همایش عمومی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان که صبح امروز در سالن اجتماعات شهدا ستاد فرماندهی استان قزوین برگزار شد بیان کرد:اصلی ترین نیاز بشر امنیت است که همه به این امر اذعان دارند و اساس اقتدار هر حکومت و نظامی به میزان تامین امنیت آن بستگی دارد.

وی گفت:بهترین و مهمترین شاخص حتی در حالت توسعه یافتگی نیز امنیت است که دارای بالاترین اهمیت است.

سرپرست سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهار کرد: انچه از امنیت مهمتر است احساس امنیت است و مردم باید این امنیت را احساس و هضم کنند که امنیت برقرار است ولو اینکه پلیس حضور نداشته باشد.

حبیبی عنوان کرد:سایه امنیت باید گسترده باشد و باید به اندازه حوزه ماموریت هر کدام از ما باشد و هیچ گونه منفذی نداشته باشد لذا باید کاملا وسیع و گسترده بوده که موجب غافلگیری ما نشود.

وی افزود:یکی از شاخص های امنیت، نظم است. تا نظم نباشد امنیت به وجود نخواهد آمد و ایجاد امنیت با نظم و مقررات انجام میشود.

سرپرست سیاسی امنیتی استانداری قزوین خاطرنشان کرد:ایران در طول چهل سال بالندگی همیشه در معرض تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی بوده است که از جنگ تحمیلی تا بهانه جویی های انرژی هسته ای را شامل می شود و پس از برجام و نشست کشورهای پنج به علاوه یک، خصومت آمریکا موجب شد توافقنامه زیر سوال رود که این امر موجب سواستفاده های زیادی در فضای مجازی شد.

حبیبی اضافه کرد:استان قزوین جزو استانهای پرامنیت کشور است در اغتشاشات دی ماه که تجمعات صنفی و مردم را در پی داشت همچنین افزایش قیمت طلا و ارز یک فضای روانی را در کشور ایجاد کرد که این افزایش قیمتها موجب خریدهای کاذب در جامعه شد.

وی تصریح کرد:پس از فروکش کردن قیمت ارز و سکه، دولت شروع به تامین کالاهای اساسی مردم کرد اما اثرات آن همچنان در بازار مشهود است و لذا باید با تدبیر و اقتدار در این حوادث ورود یافت.

سرپرست سیاسی امنیتی استانداری قزوین با اشاره به اتفاق خونگیری دبیرستان دخترانه در تاکستان گفت:در بحث خونگیری در تاکستان ورود نیروهای امنیتی و اقدام به موقع پلیس موجب جلوگیری از فضاهای نامناسب از سوی دشمنان و معاندان انقلاب شد.

حبیبی افزود:نیروی انتظامی با اقتدار این امر مهم را به منصه ظهور گذاشته و از لحاظ ساختاری و لجستیک و نیروی انسانی دارای نیازهایی است که باید پیگیری و رفع شود. پلیس باید همیشه جلوتر از زمان حرکت کند که این امر یکی از ویژگی های نیروی امنیتی است تا گرفتار اصل غافلگیری نشود که این غافلگیری موجب ضربه زدن به مجموعه می شود.

وی بیان کرد:در بحث سالگرد حوادث دی ماه ۹۶ و ایام الله دهه فجر و ایام پایان سال، باید برای هر یک، سناریو و برنامه ای طراحی شود و از همین امروز دستگاههای مربوطه نیز وارد عمل شده و برنامه های اجرایی خود را طراحی نمایند.
سرپرست سیاسی امنیتی استانداری قزوین در بحث افزایش قیمت گوشت عنوان کرد:قاچاق دام و خروج دام از استان تحت هر شرایطی ممنوع است و این امر فقط با اجازه دستگاه قضایی در شرایط خاص امکان پذیر است.

این مسوول سیاسی استان اضافه کرد:در بحث قاچاق سوخت نیز در استان امسال دویست میلیارد تومان یارانه به واحدهای صنعتی پرداخت کرده ایم در حالیکه گازرسانی به واحدها امکان پذیر است و این بحث بسیار مهم است.

حبیبی ادامه داد:به اتفاقاتی که در حوزه و اطراف ما ایجاد میشود ولو اینکه بسیار کوچک باشد باید حساس باشیم. لذا نسبت به اتفاقات اطرافمان باید حساس باشیم و به موقع واکنش نشان دهیم.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها