خبرهای داغ:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین:

بهره‌مندی هزار و 428 مددجوی قزوینی از مهارت‌های شغلی

طی شش ‌ماهه نخست سال جاری برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت هزار و 428 نفر از مددجویان قزوین با معرفی به مراکز فنی و حرفه‌ای، مهارت‌های لازم را فراگرفتند.
کد خبر: ۹۰۹۲۴۸۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، سید مرتضی دهقانی حسین آبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین بر توانمندسازی مددجویان تأکید کرد و افزود: فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار نقش مهم و تأثیرگذاری دارد.
وی به بهره‌مندی هزار و 428 نفر از مددجویان تحت حمایت از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای طی شش ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: نخستین گام برای توانمندی اقتصادی مددجویان آموزش است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین افزود: برنامه‌های کمیته امداد برای آموزش مددجویان درزمینه های نیازسنجی شغلی، دوره‌های کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بوده و طی شش ‌ماهه نخست سال جاری 342 نفر در دوره‌های مهارت‌آموزی، 896 نفر در پایدارسازی و توسعه و 190نفر در دوره‌های کارآفرینی مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: مددجویان پس از کسب مهارت‌های لازم و دریافت گواهینامه فنی و حرفه‌ای، می‌توانند از تسهیلات خودکفایی این نهاد تا سقف ۲۰ میلیون تومان برای ایجاد اشتغال بهره‌مند شوند.
دهقانی حسین آبادی یادآورشد: کمیته امداد استان قزوین این آمادگی را دارد که برای کارفرمایان براساس نیاز آنها نیروی کار آموزش داده و بستر لازم را برای اشتغال مددجویان به صورت آموزش و کار حرفه ای فراهم کند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار