خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

شهدا مایه‌ افتخار نظام هستند

آیت الله عابدینی گفت: شهدا مایه‌ی افتخار و عزت نظام هستند و ما امروز هر آنچه داریم به برکت مجاهدت و رشادت‌های آنهاست.
کد خبر: ۹۰۹۲۴۸۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر قزوین به همراه حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا، بهرامعلی کشاورزقاسمی سرپرست بنیاد بویین‌زهرا و جمعی دیگر از مدیران با خانواده شهید عبدالله جهان‌گیرفرد دیدار کردند.
در این دیدار، عابدینی گفت: شهدا مایه‌ی افتخار و عزت نظام جمهوری اسلامی هستند و ما امروز هر آنچه داریم به برکت مجاهدت و رشادت‌های آنهاست.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین افزود: شهدا با حضور شجاعانه خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، درس آزادگی، ایستادگی، مقاومت، بصیرت و ایثار را به همگان آموختند.
این مسوول افزود: شهدای مدافع حرم نیز از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان انقلاب و دفاع مقدس درس گرفتند و در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به شهادت رسیدند.
وی گفت: مدافعان حرم در دفاع از ارزش‌های اسلام مرز نمی‌شناسند به همین دلیل خارج از مرزهای کشور در سوریه و عراق حضور می‌یابند تا بتوانند دشمنان را شکست دهند.
در ادامه این دیدار، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا، مطالبی پیرامون زندگی شهید جهان‌گیرفرد بیان کرد.
امام جمعه قزوین تبیین کرد: به برکت رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا، امروز آرامش و آسایش در جامعه حاکم است به همین دلیل ما تا ابد قدردان ایثارگری‌های آنها هستیم.
همچنین در دیدار یاد شده، خانواده شهید به بازگویی خاطرات شهید جهان‌گیرفرد پرداخت.
گفتنی است: در این دیدار، مسوولان از مقام والای خانواده شهید عبدالله جهان‌گیرفرد تجلیل کردند.
1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها