خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار با بیان این مطلب که عملکرد سیستم بانکی در استان قابل دفاع نیست، اظهار داشت: تعهدات بانک های استان در سال جاری برای حمایت از تولید و پرداخت تسهیلات 11 هزار میلیارد ریال بوده که تاکنون تنها 10 درصد آن معادل هزار و 50 میلیارد ریال محقق شده است.
کد خبر: ۹۰۹۲۴۵۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین، در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: تولید نیاز به حمایت سیستم بانکی دارد و امروز بیش از گدشته باید کمک کنیم تا موانع برطرف شود.
وی اضافه کرد: هر چند همه مشکلات در بخش تولید موضوع مالی نیست اما سرمایه در گردش از مهمتربن چالشهاست و اگر مدیران بانکها دغدغه نداشته و با نگاه ویژه به فکر حمایت از تولید نباشند مشکلات باقی خواهد ماند.
معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه عملکرد سیستم بانکی در استان قابل دفاع نیست، افزود: تعهدات بانک های استان در سال جاری برای حمایت از تولید و پرداخت تسهیلات 11 هزار میلیارد ریال بوده که تاکنون تنها 10 درصد آن معادل هزار و 50 میلیارد ریال محقق شده است.
معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: به تعهدات باید عمل شود، هم ما و هم شما باید پاسخگو باشیم زیرا خیلی عقب هستیم و در ماههای پایانی سال است اگر تلاش بیشتری نشود نمی توانیم تسهیلات تعیین شده را توزیع کنیم.
وی اظهارداشت: مدیران بانکها باید نظارت را جدی بگیرند زیرا بازخورد تسهیلات در نحوه پرداخت دیده می شود.
حبیبی یادآورشد: باید نظارت کنید و ببینید تسهیلات کجا هزینه شده تا از مسیر منحرف نشویم زیرا در سال قبل ۶۰ درصد بر وامها نظارت شد و امسال باید نظارت و بازرسی جدی گرفته شود و هر فرمانداری یک گزارش کامل از نظارت ها ارائه کند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها