خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: یک پلیس باید برنامه محور بوده و دارای برنامه هایی برای جلوگیری و پیشگیری جرم داشته باشد تا بتوانیم نقش بی بدیل پلیس در موضوع امنیت را ایفا کنیم که نیازمند برنامه ریزی های دقیق و هوشمندانه است.
کد خبر: ۹۰۹۲۴۵۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اولین همایش عمومی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان قزوین در سالن شهدا ستاد فرماندهی انتظامی استان قزوین با حضور منوچهر حبیبی سرپرست سیاسی و امنیتی استاندار، سرهنگ مهدی حاجیان جانشین فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان کلانتری های استان برگزار شد.

سرهنگ حاجیان در این مراسم ضمن اشاره به اهداف این برنامه بیان کرد:پنج هدف اصلی در این برنامه مورد بررسی قرار می گیرد که شامل بررسی راهکارهای کمی و کیفی در راستای حقوق شهروندی و نقش پلیس استان، بررسی راهکارهای ارتقای آموزشی و مهارتی برای کارمندان جهت ارتقا کیفیت فعالیت پلیس، بررسی راهکارهای صیانت کارکنان بعنوان آیتمی مهم، ارتقای کیفی و کمی برای ماموریتهای کلانتری ها، کاهش تلفات جاده ای و تعیین سهم سایر دستگاهها در تصادفات و مسوول سازی آنها می باشد.
وی گفت:یک پلیس باید برنامه محور بوده و دارای برنامه هایی برای جلوگیری و پیشگیری جرم داشته باشد تا بتوانیم نقش بی بدیل پلیس در موضوع امنیت را ایفا کنیم که نیازمند برنامه ریزی های دقیق و هوشمندانه است.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظخار کرد:باید از ظرفیت فناوری های نوین در این مسیر اساوتفاده کنیم به طوری که رجوع مردم به کلانتریها کاهش یابد.
سرهنگ حاجیان عنوان کرد:امروز آمریکا مجبور به خروج از خاورمیانه و غرب آسیا شده که حضور قدرتمند جمهوری اسلامی موجب این خروج شده است که با حضور مردم و هدایتهای رهبر فرزانه ایران اسلامی، این امر میسر بوده است.
وی افزود:افتخاری است که ما بعنوان سربازان ولی امر مسلمین در این مملکت خدمت می کنیم و ما بعنوان یکی از نیروهای حاکمیتی باید در راستای سخنان رهبر، هوشمندانه عمل کنیم که این امر در گرو یک پلیس در تراز انقلاب است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها