خبرهای داغ:
طی 9 ماهه سال جاری محقق شد؛

اعزام بیش از سه هزار مددجو به اردوی زیارتی و سیاحتی

مدیران کل کمیته امداد استان قزوین و آموزش و پرورش استان در نشست مشترک به بررسی راه های همکاری های متقابل برای هم افزایی در ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند پرداختند.
کد خبر: ۹۰۹۲۴۴۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خدمت به نیازمندان در محور فرهنگی مهم دانست و بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در میان جامعه هدف خود با افراد مختلفی روبروست که لازم است به تناسب شرایط آنها خدمات لازم ارائه شود.
وی ادامه داد: یکی از اقشار مهم در جامعه هدف کمیته امداد، دانش آموزان و دانشجویان هستند چراکه با ارائه خدمات مالی در کنار حمایت های جدی برای ادامه تحصیل و ارتقای فرهنگی و علمی آنها، بستر رشد این تعداد از جامعه هدف فراهم می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: در واقع تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) بر این محور استوار است که فقر اقتصادی بستر فقر فرهنگی نشود چراکه با تحصیل دانش آموزان خانواده های مددجو، بستر حضور جدی و موثرتر آنها در جامعه فراهم می شود بدنی ترتیب دیگر فقر در این خانواده استمرار نمی یابد.
وی اعلام کرد: در حال حاضر سه هزار و 752 دانش آموز و 413 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که در آغاز سال تحصیلی موضوع پوشاک و لوازم التحریر آنها مورد پیگیری قرار گرفت.
مومنی توضیح داد: طی 9 ماهه سال جاری سه هزار و 372 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین به اردوی سیاحتی، زیارتی و آموزشی اعزام شده اند.
وی عنوان کرد: از این تعداد 855 نفر به اردوی مشهد مقدس، 256 نفر به پیاده روی اربعین، 176 نفر به قم و 484 نفر به حرم مطهر امام (ره) اعزام شده اند.
در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ما وظیفه داریم دانش آموزان را در حوزه انسانی با رویکردهای اجتماعی شایسته مطابق با معیارهای دینی و انسانی تربیت کنیم.
رحمانی یادآورشد: آموزش و پرورش در خدمت کمیته امداد است و برای همکاری با این نهاد آماده ایم و بدان افتخار می کنیم چراکه گام برداشتن برای خدمت به نیازمندان ارزشمند است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها