استاندار بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک در اندازه‌های مختلف به قیمت مصوب بین رانندگان ناوگان عمومی استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۰۹۲۴۴۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵

توزیع ۶ هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل عمومیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیینی که به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداری برگزار شد، افزود: تدابیر لازم برای توزیع عادلانه بار در پایانه‌ها از طریق توسعه سامانه هوشمند توزیع بار، پیگیری بیمه تکمیلی رانندگان ناوگان سنگین استان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: سالانه بیش از ۶ میلیون تن کالا در شبکه حمل و نقل استان بوشهر جابه جا می‌شود هرگونه توقف در شبکه حمل و نقل می‎تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.

گراوند با اشاره به اینکه ۹۵ درصد محور‌های ارتباطی استان به سامانه‌های هوشمند رصد جاده‌ای متصل شده است، تصریح کرد: استان بوشهر چهار هزار و ۳۳۴ کیلومتر راه، شامل ۶۷۱ کیلومتر بزرگراه، ۵۷۲ کیلومتر راه اصلی، ۸۴۵ کیلومتر راه فرعی و دو هزار و ۲۴۶ کیلومتر راه روستایی دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پیمانکار جاده بوشهر- کنارتخته مشخص شده است، فرایند انتخاب پیمانکار را از جمله مشکلات پیش روی اجرای طرح‌ها عنوان کرد.

حمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان حمل و نقل، گفت: بوشهر از جمله استان‌هایی است که میانگین سنی ناوگان مسافربری آن چهار سال، ماشین آلات سنگین هشت سال و نفتکش‌ها ۵.۵ سال است.

در این آیین از نیرو‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات