خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج هنرمندان هندیجان گفت: حماسه ۹دی برگرفته از درس های نهضت عاشورااست، که یاد آور بصیرت ملت قهرمان ایران با پشتیبانی رهبر انقلاب در مبارزه با توطئه های دشمنان اسلام است که دراین راستاهنرمندان بسیجی هندیجان همراه باآحاد مردم در مراسم بزرگداشت حماسه شکوهمند یوم الله ۹دی حضوری فعال خواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۹۲۴۳۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

بسیجی سلطان طرفی در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: نهم دی سال ۱۳۸۸ به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران اسلامی که پیام آور ولایت است چون نورخورشید حق بر باطل را مشخص نمود و پیروزی حق بر همگان روشن شد و دشمنان اسلام هیچ کاری از پیش نتوانستند ببرند.

وی افزود: بسیجیان هنرمند هندیجان با همدلی و اتحاددرکنار مردم در مراسم شکوهمند یوم الله ۹دی با اقتدار حضوری با افتخار و غیرتمندانه خواهند داشت و در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

وی بابیان حماسه ۹دی ورود به ایام الله دهه فجر است گفت: برگزاری مراسم یوم الله ۹دی راهی سعادتمندانه در برگزاری ایام الله دهه فجر و راهپیمایی بزرگ و حماسی ۲۲بهمن است که بر شکوه ایران اسلامی با پشتیبانی مردم و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری افزوده می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها