خبرهای داغ:

توزیع مواد غذایی دربین نیازمندان با همت گروه جهادی هندیجان

مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان از توزیع بیش از ۸۰بسته مواد غذایی در میان خانواده های آسیب پذیر و بی بضاعت هندیجان همراه با تهیه پوشاک و لوازم برقی گرمایشی باهمت بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و مشارکت جمعی از خیرین شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۹۲۴۳۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱

بسیجی محمدحسین عنانات در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل با مشارکت خیرین اقدامات خوبی در جهت رسیدگی به وضعیت خانواده های محروم شهرستان هندیجان با توزیع انواع بسته های مواد غذایی و اهداء لوازم برقی گرمایشی بصورت خودجوش مردمی انجام می دهد.

وی افزود : برنامه های کمک رسانی در دوبخش خلاصه می شود اولی با تهیه لوازم برقی و دومی پوشاک و بسته های مواد غذایی که در میان قشر آسیب پذیر و افراد بی بضاعت و بی سرپرست توزیع می شود .

وی با درخواست از مردم برای مشارکت بیشتر در کار خداپسندانه کمک به محرومین گفت: هر تعداد مشارکت خیّرین در کمک رسانی به خانواده های بی بضاعت بیشتر باشد می توان راحت تر و با سهولت اقلام مورد نیاز را تهیه و در اختیار این خانواده‌ها گذاشت که خوشبختانه تاکنون همکاری خوبی با گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل مستقر در یادمان شهدای گمنام شهرستان شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار