امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: دشمنان در مقابل ما با صرف هزینه‌های فراوان فعال هستند و در فضای مجازی اقداماتی علیه اسلام و ما در دستور کار دارند؛ از جمله ترویج آزادی وارداتی، سبک زندگی غربی، تفکر تفرقه‌انگیزی و ایجاد ناامنی که البته هرگز موفق نخواهند شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۴۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، ۳۰ آذرماه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: شب یلدا، طولانی شب سال در سنت ما، شب همبستگی، دوستی، صله رحم و با هم بودن است.

وی با بیان اینکه در این شب باید به فکر نیازمندان باشیم، افزود: گذشتگان برای این شب ارزش قائل بودند تا ارزش‌های اخلاقی رشد کند، گرچه برخی افراد ناسپاس ممکن است این سنت را زیر سؤال ببرند.

جعفری بیان کرد: دشمنان هرگز دست از دشمنی بر نداشتند و نخواهند داشت؛ ما خواستیم در کشورمان اسلام ناب محمدی اجرایی شود. لذا، دشمنان در مقابل ما با صرف هزینه‌های فراوان فعال هستند و در فضای مجازی اقداماتی علیه اسلام و ما در دستور کار دارند.

امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: دشمنان جنگ روانی و تهدیدها را اعمال می‌کنند؛ ترویج آزادی وارداتی و سبک زندگی غربی، تفکر تفرقه‌انگیزی، ایجاد ناامنی را در دستور کار دارند که هرگز موفق نخواهند شد.

وی با اشاره به شعار سال در حمایت از کالای ایرانی، گفت: مقام معظم رهبری مدظله ظله العالی  این مهم را بر دوش مردم و مسئولان گذاشتند؛ باید نسبت به کالای داخلی رغبت‌مان را تقویت کنیم و حمایت از کار و کالای داخلی را مد نظر داشته باشیم.

ارسال نظرات