رئیس کمیسیون کشاورزی، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: پایین نگه داشتن نرخ ارز به نوعی هزینه اضافی و تحمیلی و مالیات پنهان بر بخش  کشاورزی است.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۳۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، احمدعلی کیخا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص کاهش ارزش پول ملی و فرصت به وجود آمده برای صادرات محصولات کشاورزی، گفت: با وجود کاهش ارزش پول ملی به واسطه دور جدید تحریم‌ها فضا به نفع صادرات محصولات کشاورزی شد و این موضوع تمامی نظریه اقتصاد دانان و متخصصین بخش کشاورزی را تایید کرد.
 
کشاورز کشاورزی

 

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پایین نگه داشتن نرخ ارز به نوعی هزینه اضافی و تحمیلی بر بخش  کشاورزی اعمال می‌شود، تصریح کرد: پایین نگه داشتن تعمدی نرخ ارز در گذشته مالیات پنهانی بود که از بخش کشاورزی دریافت می‌کنند.

قیمت سوخت و سایر نهاده واقعی شود

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قیمت سوخت و سایر نهاده‌ها باید به سمت و سوی واقعی شدن حرکت کند تا رفتار مصرف کننده اصلاح و توسعه تکنولوژی  مسیر خود را پیدا کند، ادامه داد: در سیستان بلوچستان و چابهار مردم آب شرب در اختیار ندارند و با ریزگردها و ریگ‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند؛ اما برای صاحبان خودروهای لوکس بنزین یارانه‌ای توزیع می‌شود.

مسئولین باید بر اساس علم عمل کنند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولین باید بر اساس علم عمل کنند نه بر اساس سلیقه‌ها و ترجیحات شخصی خود ، خاطرنشان کرد: نباید هر کسی که به عنوان رئیس جمهور، معاون و وزیر انتخاب می‌شود بر اساس اعتقادات خود عمل کند است، پس علم و منطق کجاست و این همه کارشناس در بدنه دولت چه اقدامی انجام می دهند.

ارسال نظرات