خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان:

جداسازی باندهای رفت و برگشت گردنه اسدآباد نیازمند 3.5 میلیارد تومان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: برای جداسازی باندهای رفت و برگشت گردنه اسدآباد به 3.5 میلیارد تومان نیازمند هستیم.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۰۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲

جداسازی باندهای رفت و برگشت گردنه اسدآباد نیازمند 3.5 میلیارد تومان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان همدان با اشاره به اینکه در گردنه اسدآباد عمده مشکلات مربوط به عدم جداسازی باندهای رفت و برگشت است که موجب گره‌های ترافیکی می‌شود، اظهار داشت: 3.5 میلیارد تومان برای جداسازی باندهای رفت و برگشت گردنه اسدآباد نیاز داریم.

وی با اشاره به آغاز طرح زمستانی اداره راهداری استان از 29 آذر، یادآور شد: 9 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است که باید در پرداخت حقوق عوامل، تأمین اعتبار صورت گیرد.

پناهنده با اشاره به فعالیت 516 نیرو در راهدارخانه های استان افزود: با بهره‌گیری از ماشین‌آلات برف‌روبی طرح زمستانه را پیش خواهیم برد.

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به اینکه 50 هزار تن شن و 12 هزار تن نمک در اجرای طرح زمستانی و برف‌روبی خریداری شده است، خاطرنشان کرد: ضد یخ و لاستیک برای خودروها خریداری شده و بازسازی ماشین‌آلات با 800 میلیون تومان اعتبار انجام شده است.​

 

ارسال نظرات