خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار به موضوع تحریم‌ها و فعالیت‌ها و نقشه‌های شوم دشمن اشاره کرد و گفت: تا مردم با هم متحد باشند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نقشه‌های آنان نقش بر آب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۲۲۹۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹

اتحاد مردم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، کارگاه آموزشی طرح خانه‌های دینی با هدف ارتقا و توانمندی مبلغین و مسئولان هیئت‌ها و پایگاه‌ها با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج جامعه زنان شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در این کارگاه به موضوع تحریم‌ها و فعالیت‌ها و نقشه‌های شوم دشمن اشاره کرد و افزود: تا مردم با هم متحد باشند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نقشه‌های آنان نقش بر آب می‌شود.

حجت الاسلام محمد ولی دارابی افرود: مثال عینی این امر تغییر رژیم شاهنشاهی بود که با وجود اتحاد و همبستگی مردم این انقلاب به وجود آمد.

وی یادآور شد: دشمن باید بداند که با تحریم، فتنه، گرانی، فشار اقتصادی و... نمی‌تواند شاکله نظام اسلامی را زیر سوال ببرد و باعث از هم پاشیدگی انقلاب اسلامی شود چرا که مردم ایران چندین بار استقامت و مقاومت خود را در مقابل این نقشه‌های شوم دشمن نشان داده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به نقش بانوان گفت: نقش زنان در همه زمان‌های تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی زبانزد است، همانطور که شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از دامان شیر زنان به این مقام رسیدند.

وی ادامه داد: هم اکنون زنان ما با نقش مدیریت خانه و خانواده به دوراز تجمل گرایی، مدگرایی غربی و سرآمد در اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی چرخه انقلاب را می‌چرخانند.

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز در این کارگاه عوامل نشاط انسان در دین را با محوریت خانواده و دین بیان کرد و حسن خلق، صله رحم، بخشندگی، توسل به خدا و اهل بیت(ع) را از مهمترین عوامل نشاط انسان برشمرد.

حجت الاسلام رسولی افزود: ورزش، عبادت و مطالعه از دیگر عوامل نشاط انسان هستند که نه تنها در زندگی فردی و خانوادگی می‌تواند انسان‌ها را شاداب کند بلکه آثار مثبت آن در زندگی اجتماعی نیز آشکار شده و باعث نشاط عمومی نیز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات