مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بر ضرورت همراهی و هم اندیشی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با امام مسجد تاکید کرد و گفت: ائمه جمعه رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر شهرستان هستند.
کد خبر: ۹۰۹۲۲۰۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، «حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست با امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در دفتر مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: باور دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد بر خط دهی و جریان دهی کانون های فرهنگی هنری مساجد با نظارت و هم اندیشی ائمه جمعه در سطح استان است.

ائمه جمعه رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر شهرستان هستند

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: کانون مصلی شهرستان ساوجبلاغ یکی از کانون های فرهنگی هنری موفق در سطح استان سابق بر این بوده است ولی امروز شاهد افول فعالیت این کانون هستیم و جای آن دارد تا نسبت به تعیین تکلیف آن هم اندیشی لازم صورت پذیرد.اساس مدیریت کانون های فرهنگی «امام جماعت مسجد» است

وی با تاکید بر این مهم که در سطح استان اکثریت کانون های فرهنگی هنری مساجد با مدیریت امام مسجد اداره می شود،  بیان کرد: اساس مدیریت کانون های فرهنگی «امام جماعت مسجد» است.

حجت الاسلام شکری افزود: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بازو و پشتوانه امام مسجد است که در این خصوص سعی و اهتمام ویژه بر روند برنامه ها دارد.

وی به جشنواره قرآنی مدهامتان اشاره کرد و گفت: برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان به صورت منطقه بندی از جمله برنامه های محوری پیش رو دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مطلب دیگر در راستای سامانه بچه های مسجد است که در این راستا ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد با بنا نهادن برنامه محور نسبت به ثبت نام در این سامانه تاکید دارد.

ارسال نظرات