خبرهای داغ:
نشستی با حضور فرمانده لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) با سران طوایف، معتمدین و علمای منطقه سیرکان و مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۷۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) نشستی با حضور فرمانده لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) با سران طوایف، معتمدین و علمای منطقه سیرکان و مهرستان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور، فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) با بیان این‌که این نشست با هدف هم‌اندیشی و تبادل اطلاعات و نظرات منطقه عملیاتی جنوب شرق برگزار شد، اظهار داشت: موضوعاتی از قبیل بررسی آخرین وضعیت منطقه عملیاتی از نظر امنیتی و ممنوعیت عبور خودروهای سوخت‌بر بازگشت خودرو هایی که غیر مجاز از مرز خارج شده انداز گیت هااز نکات مطرح شده در این نشست بود.
وی تصریح کرد: توجیه مردم روستاهای مرزی توسط سران طوایف و مشارکت آن‌ها در ساماندهی تردد خودروها و سالم‌سازی جاده‌ها، مشارکت فعال سران طوایف منطقه عملیاتی جنوب شرق در اجرای ایجاد امنیت پایدار و محرومیت‌زدایی و توجیه بسیجیان طرح امنیت از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.
مولوی ملک حافظ، امام جمعه شهر سیرکان نیز در این نشست اظهار داشت: دشمنان اسلام در حال برنامه‌ریزی شبانه‌روزی برای ضربه به اسلام و مسلمین هستند و در این دنیای کنونی وظیفه ما از گذشته سنگین‌تر شده است.
وی با بیان این‌که با برگزاری جلسات هم‌اندیشی و هماهنگی مستمر بایستی اهداف خود را به خوبی پیش بریم، تصریح کرد: بایستی از تفکرات منفی بپرهیزیم و تفکرات نظامی را از سایر تفکرات موجود در منطقه تشخیص دهیم تا اهداف خود را به خوبی پیش بریم.
امام جمعه شهر سیرکان بیان کرد: رمز پیشبرد اهداف وجود یک رهبر مدبر و با بصیرت است و بایستی با افزایش توجهات در مباحث امنیتی هوشیار باشیم و بایستی در این راه تمام سران طوایف از ظرفیت خود استفاده کنند تا دشمنان از اهداف شوم خود بازبمانند.
ملک حافظ خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلام در همه دوران، وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده و امیدواریم در ادامه مشکلات موجود در منطقه عملیاتی و مناطق مرزی مرتفع شود.
حاجی بارانی مسئول سران طوائف در این نشست اظهار داشت: جلسات هم‌اندیشی موثری میان فرماندهی لشکر 14 امام حسیین (علیه‌السلام) و سران طوائف منطقه عملیاتی جنوب شرق برگزار شده است و اقدامات موثری در بحث محرویت زدایی و مردم یاری در این منطقه انجام شده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار