دکتر جدیری مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان‌شرقی:
دکتر جدیری در خصوص نامه منتشر شده سازمان اوقاف استان مبنی بر درخواست دریافت پاداش میلیاردی به ازای پرونده‌های به نتیجه رسیده، گفت: درخواست پاداش میلیاردی قابل قبول نیست، چنین درخواست‌هایی شائبه‌های اشرافی‌گری است.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۵۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، حسین جدیری در خصوص نامه منتشر شده سازمان اوقاف استان مبنی بر درخواست دریافت پاداش میلیاردی به ازای پرونده‌های به نتیجه رسیده، اظهار داشت: طبیعتا پاداش در روال اداری، امری مرسوم است اما چنین مبلغی آن هم توسط درخواست شخص رئیس اوقاف استان غیر قابل قبول پذیرش می‌باشد.

وی ادامه داد: شاید برای احیای پرونده هزار میلیاردی توسط وکلای آن پرونده، مقداری پاداش برای افراد در نظر گرفته شود اما اینکه یک مدیرکل و مسئولین آن اداره بخواهند در قبال کاری که وظیفه‌شان است و برای آن حقوق دریافت می‌کنند درخواست پاداش میلیاردی کنند، اشتباه است.

 مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به وظایف سازمانی یک مدیر اداری تاکید داشت: یک مسئول آن‌هم در سطح مدیرکلی اوقاف، یکی از وظایف اصلی‌اش پاسداری از حریم وظایف سازمانی آن مجموعه است و این معنا ندارد که بخواهیم چنین پاداشی را از مجموعه اداری درخواست کنیم.

وی افزود: چنین درخواست‌هایی شائبه‌های اشرافی‌گری است؛ طعم پول که مذاق خوش آمد، چنین اتفاقاتی نیز رخ خواهد داد، باید چنین اتفاقات را با معیارهای انقلاب سنجید و توجه کرد که گفتمان انقلابی در خصوص چنین اقداماتی چه حرفی برای گفتن دارد.

جدیری در پایان بیان  داشت: آیا گفتمان انقلابی، درخواست پاداش میلیاردی برای کار معین و موظف را قبول دارد یا خیر؟ طبیعتا روحیه انقلابی با چنین اقداماتی سازگار نیست.

منبع : روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان‌شرقی

ارسال نظرات