کوشکی در نشست با اساتید بسیجی دانشگاه آ‌زاد شیراز مطرح کرد:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس گفت؛ باید با استفاده از پتانسیل و تعامل صنعت و دانشگاه و شناخت ظرفیت‌ها و شرایط بومی ‌قفل و موانع اشتغال‌زایی را شکست.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۳۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، سعید کوشکی در نشست هم‌اندیشی اساتید بسیجی دانشگاه آزاد واحد شیراز با محوریت اقتصاد مقاومتی گفت؛ ‌‌بسیج آماده تعامل سازنده با دانشگاه بوده و از ایده‌های نو در این راستا استقبال می‌کند.

‌وی با اشاره به هدف تبدیل خانه‌های قدیمی در بافت‌های قدیمی به کارگاه‌های صنایع دستی ‌افزود: این کار باعث ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و سامان یافتن اوضاع اقتصادی مردمان آن مناطق شده است.

‌معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس تصریح کر‌د: مردم استان ‌فارس نیازمند گام‌های عملی ما در راستای اقدام و عمل به شعار اقتصاد مقاومتی هستند و در بخش کشاورزی ما دنبال پروژه‌هایی هستیم که کم آب و پربازده بوده و اشتغال‌زایی کند.

کوشکی با تصریح بر الگوی اقتصاد مقاومتی بیان کر‌د: ظرفیت ایجاد اشتغال و تولید با استفاده از تعامل با دانشگاهیان وجود دارد و ‌باید با استفاده از ابن پتانسیل و تعامل صنعت و دانشگاه و شناخت ظرفیت‌ها و شرایط بومی استان فارس راهی برای شکستن قفل اشتغال و درآمدزایی در استان فارس بیابیم.

در این نشست دکتر کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی مختلف حضور داشتند که به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

منبع : روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان فارس

ارسال نظرات