خبرهای داغ:
مردم استان قزوین طی شش ماهه نخست سال جاری با کمک بیش از 29 میلیارد تومانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 72 درصد بیشتر در طرح های مختلف کمیته امداد مشارکت داشته اند.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۲۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین حضور مردم در عرصه نیکوکاری را قابل تقدیر و شکر دانست و بیان کرد: مرکز نیکوکاری برای ارتباط هرچه بیشتر و بهتر با مردم برای خدمت رسانی به محرومان است.
وی ادامه داد: کمک مردم استان قزوین طی شش ماهه نخست سال جاری بالغ بر 30 میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با بیش از 17 میلیارد تومان از رشد 72 درصد برخوردار است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: مردم استان قزوین در شش ماهه
نخست سال جاری بیش از سه میلیارد و 108 میلیون تومان صدقه و 115 میلیون تومان برای کمک به درمان نیازمندان پرداخت کرده اند.
وی توضیح داد: همچنین در این مدت نیکوکاران استان بیش از دو میلیارد و 700 میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان در طرح محسنین و بیش از 98 میلیون تومان در قالب طرح شوق زیارت کمک کرده اند.
فرهادی عنوان کرد: مردم نیکوکار استان در استمرار همدلی خویش با مردم زلزله زده کرمانشاه بیش از 15 میلیون تومان کمک نقدی و برای تأمین اجاره مسکن نیازمندان بالغ بر هشت میلیون تومان کمک کرده اند همچنین در این مدت برای تأمین نیازهای آموزشی و بهداشتی نیازمندان نیز بیش از 14 میلیون تومان کمک مردم دریافت کرده ایم.
وی با اشاره به اهمیت مراکز نیکوکاری گفت: اساس کار کمیته امداد خدمت به محرومان با بهره گیری از ظرفیتها و مشارکت های مردم خیر و نوعدوست استوار است که برای تحقق چنین رویکردی توجه به مراکز نیکوکاری مورد تأکید قرار گرفته است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: مراکز نیکوکاری اغلب در مساجد، حسینیه ها و یا مراکز عمومی فعال هستند و اعضای آن از معتمدان محلی هستند که به مسائل مختلف در آن محل آشنا هستند و شناخت کافی از افراد نیازمند و اقشار نیکوکار محله نیز دارند.
وی توضیح داد: وقتی چنین شرایطی در مراکز نیکوکاری وجود دارد در واقع فضای خدمت رسانی به نیازمندان به واسطه حضور مردم فراهم خواهد شد در نتیجه به دور از مسائل اداری و با تجربه معتمدین محلی و استفاده از توان افراد مختلف، توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه محقق می شود.
فرهادی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس رسالت کاری خویش شیوه های مختلف نیکوکاری را در جامعه روزآمد و عرضه کرده است که مراکز نیکوکاری یکی از رویکردهای نوین است ضمن اینکه مردم نیکوکار در هر ساعتی از شبانه روز می توانند با کد دستوری #028*8877* براساس نیت خویش به محرومان کمک کنند.
انتهای پیام/

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها