خبرهای داغ:
امام جمعه تکاب:

مردم در انتخاب نمایندگان مجلس دقت کنند

امام جمعه تکاب گفت: اقشار مختلف مردم در انتخابات نمایندگان مجلس دقت کنند.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۱۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

 حجت الاسلام عیسی برادری، با اشاره به توهین اخیر نماینده سراوان به یکی از کارکنان گمرک، اظهار کرد: مردم باید در انتخاب‌های خود دقت کنند که به چه کسی رای داده و چه کسی را به عنوان نماینده خود به مجلس می‌فرستند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز 5 دی ماه، تصریح کرد: در این روز زلزله بم به وقوع پیوست و عده فراوانی از مردم کشورمان کشته و مجروح شدند، بنابراین دولت باید وام‌های بیشتری برای مرمت و ساخت مساکن بادوام به مردم اختصاص دهد و در روستاها نیز بافت‌‎های فرسوده را نوسازی کنند تا خطرات طبیعی آنها را کمتر تهدید کند.

امام جمعه تکاب در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه، بیان کرد:  مشکلات اقتصادی هم‌اکنون به مردم فشار آورده و مسوولان باید درک درستی از مسائل و مشکلات مردم داشته باشند.

وی اضافه کرد: نباید دغدغه دولتی ها، انتصابات فامیلی، نشاندن دامادها و آقازاده ها بر مناصب دولتی باشد در حالیکه این ها هیچ ارجحیتی به دیگر جوانان و تحصیلکرده ها ندارند.

وی با اشاره به توهین اخیر نماینده سراوان به یکی از کارکنان گمرک، افزود: مردم در انتخاب‌های خود دقت کنند که به چه کسی رای داده و چه کسی را به عنوان نماینده خود به مجلس می‌فرستند.

برادری همچنین از نماینده بوکان قسیم عثمانی به دلیل اتخاذ موضع منطقی و متعهدانه در قبال توهین همکارش، قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی کشور فرانسه، اظهار کرد: دولت فرانسه که همیشه با نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل داشت، هم اکنون در آتش نارضایتی مردم خود سوخته و رسانه‌های دنیا نیز به عمد و غیرعمد این اتفاقات را بازتاب نمی‌دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار