مصطفی برزگر
معاون امور حمایت کمیته امداد استان خبر داد؛
معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: حدود ۸ هزار خانوار به مددجویان استان ایلام اضافه‌شده است.
کد خبر: ۹۰۹۲۰۹۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، "شبیب جعفر زاده"، معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام بابیان اینکه این افراد همانند سایر مددجویان ازاین‌پس از همه خدمات این نهاد بهره‌مند‌می شوند، اظهار کرد: در 9 ماهه نخست امسال بیش از 56 میلیارد تومان کمک‌معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام پرداخت‌شده است.

وی، تصریح کرد: این میزان کمک‌معیشت به حدود 26 هزار خانوار موردحمایت این نهاد در استان ایلام پرداخت‌شده که اعتبار آن از محل کمک‌های دولت و منابع این نهاد تأمین‌شده است.

جعفر زاده، بیان کرد: بر اساس تبصره 14 و همکاری دولت برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، اخیراً حدود 8 هزار خانوار به مددجویان این استان اضافه‌شده است که همانند سایر مددجویان ازاین‌پس از همه خدمات این نهاد بهره‌مند‌می شوند.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام، گفت: این خانواده‌ها علاوه بر دریافت مستمری، از مشاوره و آموزش‌های شغلی این نهاد بهره‌مند شده تا در آینده با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به توانمندی و خوداتکایی لازم برسند.

جعفر زاده، با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی این نهاد است، خاطرنشان کرد: هر یک از مددجویان جویای کار که توانایی انجام کار و فعالیت داشته باشند می‌توانند از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد بهره‌مند شوند.

 

ارسال نظرات