هییت رییسه شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور طی مراسمی و در حکمی مجید طلیمی را به عنوان مدیر روابط عمومی منصوب کرد.
کد خبر: ۹۰۹۲۰۴۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، هییت رییسه شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور طی مراسمی با حضور دکتر احمد علی کیخا، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ، دکتر یحی آل اسحاق ، مهندس فرهاد نیکزاد ، دکتر مفتح و هیئت همراه در حکمی مجید طلیمی را به عنوان مدیر روابط عمومی منصوب کرد.

در این حکم آمده است :

جناب آقای مجید طلیمی

سلام علیکم

با توجه به سوابق ارزشمند و تخصصی جنابعالی در حوزه روابط عموی و رسانه ، به موجب این حکم به سمت " مدیر روابط عمومی شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور منصوب می شوید.

امید است با نصب العین قراردادن تقوا و رهنمود های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با توفیق روز افزون ، بتوانید گام های موثری در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی بردارید.

یادآور می شود ؛ مجید طلیمی از مدیران عالی رتبه حوزه روابط عمومی و ارتباطات است. وی سال ها به عنوان روزنامه نگار در رسانه های اقتصادی فعالیت دارد و همچنین وی تاکنون در بیش از 300 سازمان معظم ، تشکل های مردم نهاد و شرکت های دولتی و خصوصی به عنوان مدیر کل روابط عمومی و مشاور عالی فعالیت کرده است .

 طلیمی در خانواده ای رسانه ای به دنیا آمده است و دانش آموخته مدیریت اجرایی و دارای دکتری افتخاری روابط بین الملل است.لازم به ذکر است وی در دوران وزارت دکتر میرکاظمی در وزارت بازگانی به عنوان مشاور عالی روابط عمومی و رسانه و در دوره وزارت مهندس نعمت زاده به عنوان قائم مقام مرکز روابط عمومی وزارت صنعت ، معدن و تجارت دارای کارنامه درخشانی است.

این در حالیست که مجید طلیمی به عنوان رییس کمپین ملی حمایت از کالای ایرانی و پویش ملی حمایت از پوشاک ایرانی در حفظ و تقویت تولید ملی تلاش فراوانی کرد. بدین ترتیب امید است با حضور مجید طلیمی به عنوان مدیر کل روابط عمومی شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور و تقویت ابزار رسانه و ارتباطات شاهد تحقق هر چه بیشتر منویات مقام معظم رهبری ، سیاست های اقتصاد مقاومتی ، ترویج فرهنگ تولید ، عرضه و مصرف فرهنگ کالای ایرانی و در پی آن استقرار توسعه پایدار اقتصادی گردیم . توفیق روز افزون وی را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

ارسال نظرات