آموزش قرآن در پایگاه های بسیج خواهران فارسان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب سلام الله علیها از برگزاری کلاس های آموزش قرآن در پایگاه های مقاومت این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۲۰۴۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها ) شهرستان فارسان به برگزاری کلاس های آموزش قرآن در پایگاه های مقاومت بسیج خواهران شهرستان فارسان خبر داد و گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ دینی و قرآنی را به دور از تجملات و مادیات در جامعه گسترش دهیم و اگر ما بتوانیم قرآن و فرهنگ قرآن را بر زندگی مردم حاکم کنیم، در این صورت توانسته ایم سعادت دنیوی و اخروی را برای مردم خود به ارمغان بیاوریم.

خواهر اسدی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن باعث ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود در همین راستا ما تلاش می کنیم تا با آموزش قرآن در پایگاه های مقاومت بسیج به اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه کمک کنیم.

وی ادامه داد: پایگاه محدثه شهر گوجان  یکی از پایگاه های موفق شهرستان فارسان بوده که توانسته با برگزاری دائمی کلاس های قرآن در محل پایگاه خود جوانان بسیجی زیادی را به سمت و سوی تعالیم و فرهنگ قرآنی بکشاند و موجب انس بسیجیان پایگاه خود با قرآن شود.

اسدی افزود: قرائت و درک آیات قرآن موجب پدید آمدن معرفت و پیروی انسان‌ها از دستورات الهی و رهنمودهای ولایت‌فقیه در جامعه خواهد شد.

این مقام مسئول، اجرای محافل و نشست‌های قرآنی در سطح شهر را گامی مؤثر برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآن کریم، توسعه فعالیت‌های دینی، قرآنی و معنوی، پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان درزمینه یادگیری بهتر مفاهیم قرآنی و انس گرفتن بیش‌ازپیش مردم با این کلام الهی عنوان کرد .

ارسال نظرات