برگزاری مسابقات قرآنی بسیجیان درناحیه عشایری

قاریان و حافظان بسیجی خواهر و برادر ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری در رشته های حفظ، اذان، قرائت و ترتیل با هم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۹۰۹۲۰۳۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسابقات قرآنی بسیجیان خواهر و برادر ناحیه مقاومت بسیج عشایری  در رشته های اذان، قرائت، ترتیل و حفظ در نماز خانه این ناحیه برگزار شد.

مسئول حوزه دانش آموزی و دارالقرآن ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در حاشیه این مسابقات گفت:مسابقات قرآن در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان و تفسیر بین دانش آموزان بسیجی عشایر حوزه های صمصامی، دیناران، سردشت، مشایخ و سودجان در مرحله ناحیه ای برگزار گردید.

وی افزود: این عزیزان  ابتدا در آبانماه در مرحله حوزه ای شرکت کرده و نفرات برتر به به مرحله ناحیه راه یافته اند، که إن شاءالله نفرا ت ممتاز این مسابقات  به مرحله استانی و سپس کشوری که در تهران برگزار خواهد شد راه می یابند.

آقای عزیزی بیان داشت: دانش آموزان عشایر از استعدادهای خوبی برخوردار می باشند که اگر زمینه و کلاس های آموزش برای آنها برگزار گردد ما شاهد استعدادهای قرآنی خوبی در رشته های تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن کریم  خواهیم بود.

ارسال نظرات